2 קצינים ישראלים בחבורה שתכננה לחטוף את נכדתו של אונאסיס

שני קצינים בכירים ישראלים חשודים שהיו חברים בכנופיה שעמדה לחטוף בשווייץ את נכדתו של המיליארדר היווני אריסטוטלס אונאסיס.

אולם חטיפתה של אתינה רוסל (12) הילדה העשירה בעולם, טורפדה על ידי ישראלי שלישי בשם אייל. זה התקשר לאביה של הילדה, טיירי רוסל, ועל פי החשד דרש ממנו 50 אלף דולר תמורת קלטת וידאו וצילומים המנציחים את כנופיית החוטפים במהלך ההכנות למבצע. הסיפור מתפרסם הבוקר גם בעיתון הצרפתי "פארי מאץ".

כנופיית החוטפים מנתה, ככל הנראה, שישה אנשים, בהם אישה אחת ושני ישראלים. לדברי העיתון הצרפתי, אחד מהישראלים הוא סגן אלוף במיל' והשני הוא אלוף משנה במיל', שאמור היה לפקד על החטיפה. בדיקת "ידיעות אחרונות" העלתה, כי ככל הנראה אחד מהשניים היה קצין בשב"כ.

אתינה אונאסיס (12) היא הילדה העשירה בתבל. כשתגיע לגיל 18 תועבר לרשותה ירושה בסך שני מיליארד דולר, שהשאירה לה אמה המנוחה, כריסטינה אונאסיס. כריסטינה היתה בתו של איל הספנות היווני, המיליארדר אריסטוטלס אונאסיס. אונאסיס היה בעלה השני של ז'קלין קנדי.

בן נוסף של אונאסיס, אלכסנדר, נהרג בהתרסקות מטוסו הפרטי, וגם את הונו ירשה אתינה הקטנה. לל עלייה בהוצאות פרוייקט המגנזיום המשותף לכי"ל ולים המלח, לא התקבלה לבסוף החלטה סופית בין הצדדים. ועדת התקציב תיאלץ, לפיכך, להתכנס שוב לאחר שנציגי פולקסוואגן שבו שלשום, אחרי הישיבה, לחו"ל. *« ידיעות אחרונות«2 קצינים ישראלים בחבורה שתכננה לחטוף את נכדתו של אונאסיס *«