אילן, בלומקין ובן-טובים נבחרו כדש"מים בדירקטוריון בזק

ד"ר יעל אילן, משה בלומקין ושמואל בן טובים נבחרו על-ידי דירקטוריון בזק כדש"מים (דירקטורים שלא מטעם המדינה) לשנה הקרובה. ד"ר יעל אילן כיהנה כדירקטורית בבזק בחמש השנים האחרונות, בנוסף להיותה חברת דירקטוריון במספר דירקטוריונים נוספים של חברות תעשייתיות. כן היא משמשת כראש מינהלת תוכנית התקשורת רחבת-הפס במגנ"ט.

משה בלומקין מנהל חברת ייעוץ ומכהן כיו"ר מפעל "פלסטניר". עד שנת 94' עבד בתעשיה האווירית בתפקידים שונים, ובתפקידו האחרון שימש מישנה למנכ"ל החברה.

שמואל בן-טובים מכהן כמנכ"ל חברות ייעוץ בתחומי השיווק, הניהול והתקשורת, עם התמחות בתחום הבינלאומי. כמו כן משמש חבר במספר דירקטוריונים של חברות בתחומי התעשיה והמסחר. בעבר היה עוזר מנכ"ל קבוצת בנק לאומי, קונסול כלכלי בארה"ב, יועץ כלכלי לשר התעשיה, המסחר והתיירות.

בניגוד לעבר, כאשר המועמדים אושרו על-ידי ועדת בן-דרור לפני הבחירה, תבע הפעם השופט בן-דרור לבחור תחילה את האנשים. רק עתה תבדוק הוועדה אם הם עומדים בקריטריונים לבחירת דירקטורים בחברות ממשלתיות. בישיבת הדירקטוריון היום הציגה החברה הבת בזק בינלאומי את התכנית האסטרטגית שלה בפני דירקטוריון בזק. « «אילן, בלומקין ובן-טובים נבחרו כדש"מים בדירקטוריון בזק «