המפיק הישראלי המצליח, ארנון מילצ'ן, עשוי להפוך לדמות מפתח בענף הפרסומות לכוכבים. מילצ'ן, אחת הדמויות רבות ההשפעה בתעשיית הבידור, רכש לאחרונה %12 מהבעלות על יצרנית ציוד הספורט הגרמנית פומה (בתוספת אופציה ל-%12 נוספים), מתוך כוונה ברורה לשדך בין הוליווד לתעשיית הספורט האירופית והעולמית.
מילצ'ן מתחכך בקביעות עם פיגורות מהליגה של רוברט דה-נירו, אל פצ'ינו, קווין קוסטנר וברברה סטרייסנד. וגם אם קשה לדמיין את אחד מאלה מפרסם את ציוד הספורט של פומה, הרי מילצ'ן, קרוב לוודאי, יפעיל את השפעתו כדי לגייס פנים הוליוודיות מוכרות, כדי למכור ציוד של פומה לאמריקנים ולשאר העולם. « «ארנון מילצ'ן ישדך בין הוליווד לתעשיית הספורט «
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.