היום (ב') מתקיימים בשכונת התקווה בתל אביב הצילומים לקמפיין החדש של הטוטו. הקמפיין, בביצוע משרד הפירסום אריאלי, כולל השתתפות מאסיבית של סלבריטאים, והוא יעלה ב-23 בפברואר בטלוויזיה.
בהמשך להפסקת ההתקשרות עם הגשש החיוור, הוחלט לאמץ קו פירסומי חדש, שהמסר העיקרי בו הוא האהבה למשחק הטוטו תחת הסיסמא: "אני אוהב את המשחק הזה. טוטו" במשמעות דואלית של משחק טוטו ומשחק כדורגל. סיסמא זו מחליפה את הסיסמאות הקודמות "מלא טוטו - מלא כסף" ו"פי שלושה סיכוי בטוטו".
הקמפיין החדש שיכלול טלוויזיה, ג'ינגל בולט ובשוליים גם פרינט, מציג ויזואלים מממשחקי כדורגל, בעיקר הבקעת גולים לצד תמונות מחיי האוהדים השרופים ודמויות ידועות. בין הדמויות שהוחתמו להופיע בסדרת הסרטים שמפיק הטוטו נמנים: דורון ג'מצ'י, רונן חרזי, ענת עצמון, אייל גפן, אלי דריקס, יוסי אבוקסיס, מירי בוהדנה, עופר שטרית, בוני גינצבורג, מרגלית צנעני, פנינה רוזנבלום וטל כהנא. כל המשתתפים יקבלו סכום סמלי עבור הופעתם.
עלות ההפקה של סידרת התשדירים תסתכם ב-150 אלף דולר. את הסרטים נבחר לביים רם ברוך וחברת ההפקות של אייל גפן. «מאת ורד שרון-ריבלין «בקרוב: הקמפיין החדש של הטוטו «הסיסמא תהיה, "אני אוהב את המשחק הזה. טוטו"
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.