בקשה לאישור מיזוג טבע-טק באסיא תעשיות כימיות; המפעל יועתק מפ"ת לרמת חובב

בקשות לאישור מיזוגים בין חברות הוגשו לביהמ"ש המחוזי לקראת סיום השנה

לבית המשפט המחוזי בת"א הוגשו, כנהוג לפני תום כל שנה, שורת בקשות לאישור הסדרי מיזוג בין חברות שונות.

חברת טבע-טק שבבעלות החברה הציבורית טבע מבקשת לאשר את מיזוגה בתוך חברת אסיא תעשיות כימיות שבבעלות טבע. הסכם המיזוג נחתם היום (ג') ובבקשה נאמר כי קבוצת טבע פועלת להעתקת מפעל חברת אסיא מפתח תקוה לאתר התעשייתי של טבע-טק ברמת חובב שבנגב. המעבר יארך מספר שנים. הכוונה היא להקים ברמת חובב מפעל חומרי גלם לתרופות, ולהרחיב את מפעלי חברת אסיא.

בית המשפט מתבקש לאשר את מיזוגה של החברה הבת טקסל אלקטרוניקה לתוך חברת האם אלקו-התקנות ושירותים (1973), העוסקת בעבודות חשמל.

כמו כן מתבקש בית המשפט לאשר את מיזוג החברה הציבורית קריסטל מכונות ומוצרי חשמל והחברות קריסטל מימון וטופ ליין המרכז למוצרי חשמל, בתוך החברה הציבורית קריסטל מוצרי צריכה.

בקשה נוספת הוגשה לאישור המיזוג בין סוכנויות הביטוח פלתורס וליבוביץ' את שטרייכמן.

הוגשה בקשה למיזוג חברת מגדל גד, בעלת השליטה בחברת מתוק אפרים ובניו בתוך החברה הציבורית ארזן אינטרנשיונל (1991) שמניותיה נסחרות בבורסת נסד"ק בניו יורק ובבורסת בוסטון בארה"ב.

מגדל גד מחזיקה ב-%45 ממניותיה של ארזן אינטרנשיונל. בהסדר המיזוג נקבע, כי לבעלי מניותיה של מגדל גד יוקצו שני מיליון מניות בנות 0.1 שקל בחברה הממוזגת.

בכל בקשות המיזוג נאמר כי המיזוג יאפשר חיסכון משמעותי בעלויות התיפעול והניהול של החברות. «מאת יצחק דנון «בקשה לאישור מיזוג טבע-טק באסיא תעשיות כימיות; המפעל יועתק מפ"ת לרמת חובב «בקשות לאישור מיזוגים בין חברות הוגשו לביהמ"ש המחוזי לקראת סיום השנה