גבי ללוש: להעביר את פארקי התעשייה רותם מתחום השיפוט תמר לדימונה

ללוש: שני האתרים ממוקמים במתחם דימונה, ו-%95 מעובדיהם תושבי העיר

ראש עיריית דימונה, גבי ללוש, יוזם את העברת אזור התעשייה רותם, שליד הקריה למחקר גרעיני שליד דימונה, לתחום שיפוטה של עיריית דימונה. העירייה הכינה בעניין זה תוכנית שהועברה באחרונה למשרד התעשייה והמסחר. כמו כן, מבקשת העירייה, להעביר לתחומה המוניציפלי את אזור התעשייה הכימית מישור רותם.

שני איזורי התעשייה נמצאים בתחום שיפוטה של המועצה האיזורית תמר. בעניין העברת איזור התעשייה מישור רותם, פועל גם מנכ"ל התאחדות התעשיינים, יורם בליזובסקי.

לדברי ללוש, המועצה האיזורית תמר גובה תשלומי ארנונה גבוהים ממפעלים הנמצאים בשני הפארקים, אף שאין לה כל נגיעה לפארקים, ושהיא אינה מעניקה כל שירות למפעלים הממוקמים בהם.

מהמועצה האזורית תמר נמסר בתגובה, כי יוזמתו של בליזובסקי, כמו גם היוזמה של עיריית דימונה בעניין זה לא זכו למענה במשרד הפנים. עוד טענה המועצה, כי איזור התעשייה רותם נקבע כשייך, מבחינה מוניציפלית, לאיזור מפעלי ים המלח ולאיזור התיירות עין בוקק, כבר לפני שנים רבות. «מאת גדי גולן «גבי ללוש: להעביר את פארקי התעשייה רותם מתחום השיפוט תמר לדימונה «ללוש: שני האתרים ממוקמים במתחם דימונה, ו-%95 מעובדיהם תושבי העיר