גזבר ההסתדרות בת"א: איצטדיון בלומפילד לא כלול במכירת הפועל ת"א

"האיצטדיון בבעלות חב' בצר של ההסתדרות וחברת העובדים"

איצטדיון בלומפילד לא ייכלל בעיסקה אפשרית למכירת קבוצת הכדורגל של הפועל ת"א. כך אמר ל"גלובס" גזבר ההסתדרות בת"א, עוזי כהן. כפי שפורסם, ההסתדרות מקיימת בימים אלה מגעים עם משקיעים פוטנציאליים למכירת קבוצת הכדורגל.

"איצטדיון בלומפילד מצוי בבעלותה של בצר, שהיא חברת נכסים בבעלות משותפת של ההסתדרות בת"א וחברת העובדים. ללא קשר לעתיד האיצטדיון, המשקיעים החדשים לא יוכלו להפיק ממנו רווח", אומר כהן.

ההערכות הן, כי העובדה שאיצטדיון בלומפילד אינו כלול במו"מ למכירת הפועל ת"א, תקשה על ההסתדרות למצוא משקיעים שיסכימו לכסות את חובות העבר של קבוצת הכדורגל, הנאמדים בכ-7 מיליון שקל. עוד על פי ההערכות, הקבוצה צפויה לסיים גם את השנתיים הבאות בגירעון של כמיליון דולר לשנה.

סיכויי המכירה ישתפרו, אם ההסתדרות תסכים למכור את הקבוצה נקייה מחובות, ולספוג את ההפסדים הכרוכים בכך. אפשרות נוספת היא מכירת כמה מכוכבי הקבוצה, במטרה להקטין עלויות, אלא שהמחיר המיידי יהיה ירידה בהכנסות ובמוניטין של הקבוצה.

בנוסף לקושי עם האיצטדיון והחובות, ספק אם המשקיעים יסכימו לקבל על עצמם גם את מימון שכרו של המאמן, משה סיני, ששכרו עד תום עונת 99-98' מוערך בכ-140 אלף דולר לעונה. « «גזבר ההסתדרות בת"א: איצטדיון בלומפילד לא כלול במכירת הפועל ת"א «"האיצטדיון בבעלות חב' בצר של ההסתדרות וחברת העובדים"