יצרנית המשקאות הקלים השלישית בגודלה בארה"ב, חברת ד"ר פפר-סבן אפ (DR. PEPPER/SEVEN UP) הודיעה אתמול (ג') שתחל מיד לצמצם את מצבת עובדיה ב%10, במאמץ לייעל את עסקיה.
כ-110 עובדי מינהל יפוטרו במטה החברה בדאלאס, טקסאס, בנוסף לעובדים בסנט לואיס, קונטיקט וקנדה. דובר החברה, מייקל מרטין, העריך אתמול שצמצומים אלה יחסכו לחברה "מיליוני דולרים".
בכירים בחברה אמרו שמישרות מסויימות מתבטלות עקב רמת הטכנולוגיה הגבוהה, שהופכת אותן למיותרות.
האירגון מחדש בד"ר פפר-סבן אפ, שיימשך בשנת 1998, נובע ממאמצי החברה האם, קדבורי-שוופס הבריטית, לשפר את התשואות לבעלי המניות שלה בעולם.
חלקה של ד"ר פפר-סבן אפ בשוק המשקאות הקלים בארה"ב אשתקד הגיע ל-%14.8, לעומת %43.1 לקוקה קולה ו-%31 לפפסי קולה.
קדבורי שוופס, שבסיסה בלונדון, קנתה את ד"ר פפר-סבן אפ בינואר 95'. קדבורי שוופס מייצרת גם את מותגי המשקאות הקלים קנדה דריי, שוופס, רוט ביר, סנקיסט, קרש, סקווירט, ו-וולש. «יצרנית המשקאות השלישית בגודלה בארה"ב, בבעלות קדבורי-שוופס, נימקה את הצימצומים בטכנולוגיה מאת יעקב שרגל, ניו יורק «ד"ר פפר-סבן אפ תפטר %10 מעובדיה «
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.