ווקלטק רוכשת את חברת רדלינקס מקבוצת רדבינת תמורת 11-9.5 מיליון ד'

חברת ווקלטק הקימה חברה בת בטוקיו לשיווק פתרונות טלפוניה על האינטרנט

חברת ווקלטק תקשורת, העוסקת בהעברת טלפוניה על גבי האינטרנט, רוכשת את חברת רדלינקס מקבוצת רד-בינת. הרכישה תתבצע על ידי העברת מזומנים, או הקצאת מניות ווקלטק, או שילוב בין השניים, על פי החלטתה של ווקלטק. הערך הכולל של הרכישה מוערך ב-9-7.5 מיליון דולר. המידע על העיסקה הצפויה פורסם שלשום לראשונה ב"גלובס".

בנוסף, תכסה ווקלטק חלק מהחובות של רדלינקס, הנאמדים בכ-2 מיליון דולר. רדלינקס פיתחה מוצרים להעברת פקסים על גבי האינטרנט בזמן אמת, והעברת דואר אלקטרוני לפקס ופקס לדואר אלקטרוני על גבי רשתות IP. רכישת רדלינקס, הוספת מוצריה והטכנולוגיה שלה ירחיבו את מגוון הפתרונות המקיפים של ווקלטק לתקשורת על גבי רשת האינטרנט.

חברת רדלינקס הוקמה ב-1991, בניהולו של אבי אריאב. בשנים הראשונות היתה מעין בית תוכנה ועסקה בעיקר בהמרות פרוטוקולים בסביבת יבמ. ב-1995 הוחלט על שינוי כיוון, והדגש הושם על פיתוח תוכנת האינטרנט פקס.

עוד הודיעה ווקלטק, על הקמת חברה בת ביפאן, בבעלות מלאה, לשיווק פתרונות טלפוניה על גבי רשת האינטרנט למגזר העיסקי ולספקי שירותי התקשורת. בנוסף, חתמה ווקלטק על הסכם שיווק והפצה עם חברת פוג'יטסו ביזנס סיסטמס היפאנית. בשלב הראשון של הסכם ההפצה, תתמקד פוג'יסטו בהפצת פתרונות התקשורת על גבי רשתות IP של ווקלטק ביפאן. «מאת אפי לנדאו «ווקלטק רוכשת את חברת רדלינקס מקבוצת רדבינת תמורת 11-9.5 מיליון ד' «חברת ווקלטק הקימה חברה בת בטוקיו לשיווק פתרונות טלפוניה על האינטרנט «מאת אפי לנדאו «ווקלטק רוכשת את חברת רדלינקס מקבוצת רדבינת תמורת 11-9.5 מיליון ד' «חברת ווקלטק הקימה חברה בת בטוקיו לשיווק פתרונות טלפוניה על האינטרנט