כור-שרתון תנהל את מלון 'סיטי טאואר' של תשובה, דורי ועופר המוקם בר"ג

עלות הפרוייקט במתחם בורסת היהלומים - 100 מיליון דולר

שרתון ישראל, בבעלות כור תיירות ורשת שרתון העולמית, תנהל את מגדל הדירות ומלון העסקים "סיטי טאואר", שבבעלות יצחק תשובה, אורי דורי ויולי עופר. עלות הקמת הפרוייקט מוערכת ב-100 מיליון דולר, והוא אמור להיפתח בסוף 99'.

הסכם הניהול נחתם היום (ג') בין תשובה, דורי ועופר לבין מנכ"ל כור, בני גאון, נשיא שרתון-אירופה, רוברט קוטר, מנכ"ל כור תיירות, אלי גונן, מנכ"ל שרתון ישראל, רפי וינר, ומנכ"ל סיטי טאואר, מיקי נפתלי.

"סיטי טאואר" (CITY TOWER), ממוקם במתחם בורסת היהלומים ר"ג, על נתיבי איילון צפון. הפרוייקט נמצא בבנייה, ואמור לשלב מלון עסקים רב-קומתי בן 200 חדרים, שמעליו יתנשא מגדל של דירות עסקים בדרגת דה לוקס. -המלון שייקרא "שרתון סיטי טאואר", יכלול גם מרכז קונגרסים וכנסים, מרכז קניות קטן, חניון ל-500 כלי רכב, מרכז בריאות וספא, בריכת שחייה ומסעדות.

מגדל דירות המגורים, הבנוי מיחידות סטנדרטיות ומיני סוויטות, מופרד לחלוטין מהמלון ומיתר חלקי הקומפלקס, והוא יכלול לובי ומעליות נפרדות.

כפי שפורסם ב"גלובס" (9.7.97) ניהלה שרתון-ישראל בשלב מוקדם יותר מו"מ לרכישת כ-%30 מהפרוייקט, במקביל לניהולו. בעלי הפרוייקט ניהלו בשנה האחרונה גם מגעים עם מספר רשתות מלונות בינלאומיות, בהן רשת מריוט, ווסטין ואחרות.

מנכ"ל כור תיירות, אלי גונן, אמר כי הקבוצה שוקדת בימים אלה על תוכנית אסטרטגית רחבה, שנועדה להרחיב את פריסת המלונות של חברת הבת שרתון ישראל בכל רחבי הארץ.

הרשת מנהלת כיום את מלון שרתון פלאזה בירושלים, מלונות תחת המותג פור פוינטס באילת, ירושלים וטבריה; חתמה על הסכם לניהול מלון כפר הים בחדרה, ותנהל את מלון הרודס, שנמצא בבנייה באילת. «מאת אביבה קרול «כור-שרתון תנהל את מלון 'סיטי טאואר' של תשובה, דורי ועופר המוקם בר"ג «עלות הפרוייקט במתחם בורסת היהלומים - 100 מיליון דולר «מאת אביבה קרול «כור-שרתון תנהל את מלון 'סיטי טאואר' של תשובה, דורי ועופר המוקם בר"ג «עלות הפרוייקט במתחם בורסת היהלומים - 100 מיליון דולר