מודעי: "מסוכן להפקיד בידי קצב אחריות לביצוע על רקע משחקי הכבוד שלו"

ועדת הכספים לא הצביעה על הקצבת 55 מיליון שקל לעמותת אירועי ה-50

"השר קצב אינו מסוגל לנהל או לפקח לא על חגיגות ה-50 למדינה ולא על חגיגות ה-2000". כך אמר היום (ב') ל"גלובס" יצחק מודעי, שהודיע על פרישה מתפקידו כמארגן חגיגות ה-50.

"לא ניתן לנהל שום דבר, כשהשר משחק ללא הרף משחקי כבוד", אמר מודעי. לדבריו, על רקע החשיבות שמייחס קצב לכבוד, מסוכן להפקיד בידיו אחריות לביצוע.

מודעי ציין, כי קיבל את התפקיד "בתנאי דיקטטורה", כלומר תוך הבטחה שהוא יהיה המחליט והקובע הבלעדי. רק לאחר מכן, התקבלה ההחלטה, שקצב יהיה השר המתאם. לדבריו, ראש הממשלה, בנימין נתניהו, העניק לו מרחב פעולה, אולם קצב "חיבל בכל פעם ששמו לא הוזכר".

עוד ציין מודעי, כי לאחרונה סיכם עם ראש הממשלה, כי אירועי הפתיחה של חגיגות ה-50 יהיו בטו-בשבט בסידרת נטיעות ארצי, כאשר האירוע המרכזי יהיה בקרית גת, על פי בקשת הקרן הקיימת לישראל. על רקע היכרותו עם קצב מממשלות קודמות, מיהר מודעי לאחר פגישתו עם נתניהו לשר, כדי לעדכן אותו. לדבריו, ענה קצב בציניות, כי אם כבר תיאם את אירועי הפתיחה עם ראש הממשלה, שיתאם איתו כבר את כל השאר.

ועדת הכספים לא הצביעה היום על בקשת האוצר לאשר הקצבה של 55 מיליון שקל כדי להשלים את תקציב עמותת ארועי ה-50 למדינה ל-110 מיליון שקל. יו"ר הוועדה ח"כ אברהם רביץ דחה את ההצבעה למועד אחר לאחר שנוכח כי אין לו רוב לאישור ההקצבה. «מאת אורה קורן וצבי לביא «מודעי: "מסוכן להפקיד בידי קצב אחריות לביצוע על רקע משחקי הכבוד שלו" «ועדת הכספים לא הצביעה על הקצבת 55 מיליון שקל לעמותת אירועי ה-50