מוטי זיסר ויולי עופר מבקשים מעמד של מפעל מאושר למלון במרינה באשקלון

המלון מתוכנן להיבנות בהשקעה של 50-45 מיליון דולר במימון בעלי המניות

חברת מרכזי שליטה, בבעלות מוטי זיסר, וחברת האחים עופר, השותפות בפרוייקט המרינה באשקלון, הגישו למרכז ההשקעות ולמשרד התיירות בקשה לקבלת מעמד של מפעל מאושר למלון שהם מתכננים לבנות במרינה, בהשקעה של 50-45 מיליון דולר.

במלון יהיו כ-400 חדרים. ל"גלובס" נודע, כי הקבוצה מנהלת מו"מ עם רשת "הייאט ריג'נסי" לניהול המלון. לזיסר קשרים עם הרשת, המנהלת בית מלון בבלגיה בבעלות קבוצת משקיעים בראשותו.

זיסר ועופר מתכננים להקים במרינה באשקלון שני בתי מלון. על פי החלטת מועצת המנהלים של קבוצת "מרינה אשקלון", בשלב ראשון ייבנה המלון בעורף הדרומי, ובשלב מאוחר יותר ייבנה המלון בעורף הצפוני.

בידי הקבוצה זכויות בנייה באיזור המרינה בהיקף של 231 אלף מ"ר, שמרביתם למגורים, 25 אלף מ"ר לשטחי מסחר, ועוד שני בתי מלון, כ-400 חדרים בכל אחד, על שטח בנוי של 40 אלף מ"ר.

הקבוצה החליטה על הקמת המלונות בעקבות הכרזת משרד התיירות על הערים אשקלון ואשדוד כערים מועדפות לבניית פרוייקטים תיירותיים, במסגרת התוכנית לבניית הריביירה הדרומית.

המלון ייבנה מדרום למרינה על קו החוף, על שטח של 14 דונם. הוא יכלול אולמות קונגרסים ומרכז בידור ופנאי.

המלון ייבנה במימון של בעלי המניות בקבוצה. תכנון הפרויקט, הנמצא בשלבים סופיים, נעשה על ידי משרד אדריכלים בחו"ל, המתמחה בבניית בתי מלון, בעלי אוריינטציה מזרחית. «מאת גדי גולן «מוטי זיסר ויולי עופר מבקשים מעמד של מפעל מאושר למלון במרינה באשקלון «המלון מתוכנן להיבנות בהשקעה של 50-45 מיליון דולר במימון בעלי המניות