מיליון דולר להחדרת המילון הממוחשב של "ויזקום"

חברת וויזקום, המפתחת ומייצרת את המילון הרב לשוני הממוחשב QUICKTIONNARY, הפקידה את תקציב הפרסום שלה במשרד הפרסום אריאלי. התקציב השנתי להחדרת המילון בי בישראל יגיע למיליון דולר. חברת וויזקום היא בבעלות ליפמן טכנולוגיות, מאיר שמיר ומשקיעים נוספים. מאיר שמיר הוא אחד השותפים בחברת הפרסום אריאלי, וחלקו מגיע ל-10 אחוז מכלל מניות החברה.החברה.

המילון זכה בפרס הראשון בתערוכת המחשבים היוקרתית "סביט", שנערכה לא מכבר בגרמניה. וויזקום עסקה כשנה בפיתוח המוצר. מראשיתו של הרעיון נוצר הקשר עם משרד אריאלי. ה המשרד סייע בבניית האסטרטגיה השיווקית של המוצר, ופעילותו כללה סקרים טכנולוגיים, סקרי שוק בארץ ובעולם, ובדיקת קהלי יעד שונים למוצר הן בארץ והן בעולם.בעולם.

"הרעיון השיווקי מאחורי המוצר הוא להיות מוצר רב לאומי", אומר עמוס טל שיר, מנכ"ל מנכ"ל פרסום אריאלי. "המוצר מיועד לכל אדם בארץ ובעולם, הזקוק למילון מהיר ומקצועי ומקצועי בשפה שונה מזו שהוא מכיר. באנגליה הוא יתרגם לצרפתית, בגרמניה הוא יתורגם לאיטלקית, וכן הלאה. בכל מדינה על פי צרכי השוק. מבחינת החדשנות והפריצה הבינלאומית, זו תהיה מקבילה לסופט אנד איזי".

מלבד החדרת המוצר לשוק המקומי, יטפל פרסום אריאלי גם בקשרים והחיבורים להשקת והחדרת י המוצר במדינות שונות בעולם. "אריאלי תטפל במיצוב ובתפיסה הפרסומית אסטרטגית הכוללת, וכן בייעוץ בכל מדינה בה יוחדר המוצר. כל זה כפוף חכמובן כמובן לצרכים של החברה המקומית המשווקת", מוסיף טל שיר. «מיכל גרשון «מיליון דולר להחדרת המילון הממוחשב של "ויזקום" «