מנחם עצמון זומן להעיד שוב במשפטו של אולמרט בפרשת התרומות לליכוד

עקב הסתירות בין עדותו לבין העדות שנתן עו"ד יעקב נאמן

מנחם עצמון, גזבר הליכוד לשעבר, יעיד שוב במשפטו הפלילי של ראש עיריית ירושלים, חה"כ אהוד אולמרט, בפרשת התרומות לליכוד בבחירות לכנסת בשנת 88'. כך החליט היום (א') שופט בית המשפט המחוזי בתל-אביב, עודד מודריק. השופט מודריק קבע, כי עדותו של עצמון תישמע ב-6 ביולי.

מודריק נענה בעניין זה לבקשת התובעת, עו"ד טלי נג'רי. עדותו החוזרת של עצמון התבקשה על רקע סתירות בין עדותו לבין העדות שנתן עו"ד יעקב נאמן, שהופיע מטעם ההגנה.

נאמן אמר בעדותו, כי התבקש בזמנו על ידי משה ארנס לבדוק את הדו"ח שהגיש הליכוד למבקרת המדינה, בעניין התרומות לליכוד. נאמן מסר בעדותו, כי הוא פנה בעניין זה לאולמרט, וזה היפנה אותו לעצמון, בנימוק כי הוא עסק בנושאים הכספיים. לפי עדותו של נאמן, הוא פנה לעצמון, טלפונית למקום שהותו בחו"ל, וזה אמר לו, כי אין טעם לפנות לאולמרט בעניינים הכספיים, שכן הוא לא עסק בהם. במהלך עדותו של נאמן, אף הציגה ההגנה מיזכר שכתב נאמן על השתלשלות העניינים.

התביעה טענה, כי גירסתו של נאמן, כפי שהוצגה בעדותו, סותרת את גירסתו של עצמון, כפי שהוצגה בעדותו שלו. לאור זאת, ביקשה לזמן את עצמון לעדות נוספת.

סניגוריו של אולמרט, עוה"ד משה ישראל, יגאל ארנון, ודני אברבנאל, הסכימו לזימונו של עצמון לעדות נוספת. «מאת הדס מגן «מנחם עצמון זומן להעיד שוב במשפטו של אולמרט בפרשת התרומות לליכוד «עקב הסתירות בין עדותו לבין העדות שנתן עו"ד יעקב נאמן