סאצ'י אנד סאצ'י מתגברת את הסניף בארה"ב

יו"ר סאצ'י אנד סאצ'י לונדון, ג'ניפר לנג, עוברת לניו יורק לנהל את הסניף האמריקני של סוכנות הפרסום. תחת ניהולה הפכה סאצ'י אנד סאצ'י לסוכנות הפירסום מספר 1 בבריטניה. בשנת 1995 ניהלה החברה תקציבי פירסום בסך 435 מיליון דולר.

אומרים שלנג מיועדת לרשת את אד וואקס, יו"ר סאצ'י העולמית, כאשר יפרוש בשנה הבאה. בשנה שעברה הוחזרה לנג לסאצ'י לונדון על מנת לתקן את הנזקים שנגרמו על ידי עזיבתם של שני האחים שייסדו את החברה, מוריס וצ'רלס. לנג הכירה היטב את סאצ'י, לאחר שבילתה את רוב הקריירה שלה בחברה ואפילו כיהנה בעבר כיו"ר משותף עם ביל מורהיד. בשנת 90' היא עזבה את החברה והקימה את חברת הפירסום לנג-הנרי. על מנת להחזיר אותה לחברה, סאצ'י רכשה את לנג-הנרי ומינתה את לנג לתפקיד יו"ר.

עם היכנסה לתפקיד היה עליה להתמודד עם בעיות קשות. רוב העובדים המוכשרים עזבו יחד עם האחים מוריס וצ'רלס, ולקחו איתם גם לקוחות גדולים. "הם לקחו איתם תקציבים של כ-160 מיליון דולר, כשליש מסך כל העסקים של סאצ'י לונדון", היא אומרת. -עם הלקוחות שנשארו עם החברה נמנה הלוטו הלאומי הבריטי, שבשנתיים האחרונות הפך לגדול ביותר בעולם. "כעת החברה חזרה לגדול. קיבלנו עסקים חדשים, ולמעשה לא הפסדנו דבר", היא אומרת.

לנג כבר עברה תקופות קשות. מייד לאחר שהקימה את לנג-הנרי חלה התמוטטות בענף הפרסום. "זה היה שיעור מאלף עבורי. למדתי המון על ניהול כספים. כל יום שני בדקנו את הקופה. הבנתי שכל העסק מתחיל ונגמר בכסף, כסף, כסף".

תוך פחות משנתיים פתרה לנג את הבעיות של סאצ'י לונדון. עכשיו היא עוברת לכבוש את שדרות מאדיסון בניו-יורק. "ההישג הגדול ביותר השנה היה לקבל את פרס ליונס בפסטיבל קאן. זכינו להכרה כחברת הפרסום היצירתית ביותר בעולם", אומרת לנג בסיפוק. "הישג נוסף הוא שהרחבנו את פעולותינו וכעת אנו מעורבים גם בקידום מכירות, שיווק ישיר, סי.די.רום ואתרים באינטרנט. קיבלנו יותר פרסים בתחום קידום המכירות מכל חברת פירסום אחרת".

לפי השקפתה של ג'ניפר לנג, חברות הפירסום בימינו חייבות להיות מעורבות במגוון רחב של ערוצי פירסום. רעיון המותג חייב להיות מועבר על ידי כל הערוצים האפשריים ואי אפשר עוד להסתפק בפרסומות בטלוויזיה. לנג הוכיחה שחברה סאצ'י אנד סאצ'י יכולה לשרוד גם ללא האחים מוריס וצ'רלס. לניו-יורק היא תיקח איתה את ה"פילוסופיה של סאצ'י". « «סאצ'י אנד סאצ'י מתגברת את הסניף בארה"ב «