חברת סיידר הגליל חתמה בימים אלו על הסכם לייצור סדרת משקאות קלים חדשה, על בסיס מיץ תפוחים, עבור חברת אוליבטו מאיטליה. אוליבטו מתמחה דוקא בייצור ושיווק מים מינרליים. החברה מוכרת מידי יום 2.5 מיליון בקבוקי מים מינרלעים, ומחזור המכירות השנתי שלה עומד על כ-800 מיליון דולר. לחברה שני מפעלים המשווקים מים מינרליים עם תוספות, במותגים אוליבטו ורוקטה.
מנכ"ל סיידר הגליל, יצחק ערמוני, אמר לגלובס כי על שיתוף הפעולה הוחלט לאחר שנציגי החברה היו בארץ, טעמו את מיץ התפוחים של סיידר הגליל, ומצאו שהוא שונה ממיצי תפוחים בעולם. ערמוני: "לאחר שהחברה ביצעה מחקר שוק באיטליה, הם גילו ששילוב של מיץ בטעם שלנו עם 4 תוספות של רסק פירות בטעמים שונים, יהיה מוצר מבוקש. הרעיון השיווקי מאחורי פיתוח המוצר הוא 'מוצרי בריאות מארץ הקודש'. החברה תצא בקמפיין פרסומי למוצרי סיידר הגליל".
סיידר הגליל נמצאת בבעלות 30 קיבוצים בגליל העליון ובגולן, וכן המושבות ראש פינה, יסוד המעלה ומטולה. לדברי ערמוני, צפוי היקף המכירות של החברה להגיע לכ-5 מיליון דולר בשנה ממכירות המשקה החדש. היום עומד מחזור המכירות של סיידר הגליל על 15 מיליון דולר בשנה.
סדרת המשקאות החדשה תיקרא "מלה ויטה" (תפוח בתוספת ויטמינים) והיא פותחה ע"י חברת סיידר הגליל בשיתוף עם חברת אוליבטו, ותכלול 4 סוגי משקאות קלים: מיץ תפוחים ורסק תפוח, מיץ תפוחים ורסק גזר, מיץ תפוחים ורסק אפרסק ומיץ תפוחים ורסק תות. בפיתוח קו הייצור של משקאות אלו השקיעה סיידר הגליל כ-2 מיליון שקל. הבקבוקים ייוצרו בחו"ל. « «סיידר הגליל תייצר משקאות קלים עבור אוליבטו האיטלקית «
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.