סמנכ"ל השיווק היוצא של "ישראכרט": הצלחה חלקית בלבד לקמפיין "מאסטרקרד"

"קמפיין הפירסום לכרטיס האשראי הבינלאומי 'מאסטרקרד' הביא אמנם לעלייה במודעות הציבור לעובדת היותו מותג בינלאומי, אך הוא לא הצליח ליצור לכרטיס זיהוי מובהק כמותג יוקרתי ומכובד". כך אמר אלי גידור, סמנכ"ל השיווק היוצא של תשלובת "ישראכרט", בהופעה בפני "פורום מנהלי העתיד" של המרכז הישראלי לניהול (המי"ל) שהתקיים אתמול (ד') בת"א.

גידור הסביר, כי הרקע לקמפיין הפירסומי היה נעוץ בכך ש"מאסטרקרד" סבל מחולשה ברמת המודעות ומהיעדר בידול לעומת מותג-האם "ישראכרט". מטרת הקמפיין היתה להגדיל את המודעות ולשפר את מיצוב הכרטיסים כמוצר מכובד.

הקמפיין, תחת הכותרת "בכל העולם אומרים לך כן", הדגיש את העובדה ש-14 מיליון בתי עסק בעולם מכבדים את הכרטיס. מבדיקה שנערכה בעקבות הקמפיין, שכלל תשדירי טלוויזיה, רדיו ועיתונות, נצפתה עלייה של %50 במודעות לכרטיס כמותג בינלאומי. יחד עם זאת, לא נצפתה עלייה מובהקת בזיהוי הכרטיס כיוקרתי ומכובד. לדברי גידור, לעומת זאת, הקמפיין שהופק לכרטיס "ישראכרט" נחל הצלחה גדולה. «מאת ורד שרון-ריבלין «סמנכ"ל השיווק היוצא של "ישראכרט": הצלחה חלקית בלבד לקמפיין "מאסטרקרד" «