סקיוריטי-7 סיימה גיוס 2.5 מיליון ד'

חתמה עם חברת CA, הסכם הפצה למערכות אבטחה לאינטרנט

חברת סקיוריטי-7, סיימה בימים אלה הנפקה פרטית וגיוס הון בהיקף של 2.5 מיליון דולר, שגויסו במסגרת הקצאת מניות והקצאת אג"ח להמרה. את גיוס ההון הובילו קבוצת אופנהיימר, באמצעות קרן ג'נסיס, וכן בנק בוסטון האמריקני. בהנפקה השתתפו גם משקיעים פרטיים.

סקיוריטי-7 היא חברת סטארט-אפ, שהוקמה על-ידי דורון אלגרסי ואשר יושפה, במימון יזמים פרטיים. החברה פיתחה מערכת אבטחה לאינטרנט, המיועדת לחברות גדולות ובינוניות, תוך שהיא מאפשרת הקמת מרכז ניהול ארגוני ועדכון כל תחנות הרשת.

החברה חתמה בימים אלה, על הסכם הפצה עולמי, בהיקף עשרות אלפי מערכות, עם חברת CA, חברת התוכנה השניה בגודלה בעולם. בנוסף, נחתם הסכם הפצה ביפאן עם חברת Asgen, המשווקת מוצרי תוכנה לאבטחת מידע. חברה זו גם תדאג להסבת המערכת לשפה היפאנית, והיא עומדת לחתום בקרוב על הסכם הפצה רחב היקף בארה"ב.

בהתאם לתנאי ההסכם עם CA, התחייבה CA למכור עשרות אלפי עותקים ממוצרי האבטחה של סקיוריטי-7 במהלך 18 החודשים הקרובים, באמצעות רשת המפיצים שלה ברחבי העולם. בנוסף, קיבלה CA אופציה, המאפשרת לה להרחיב את החוזה להיקף של מאות אלפי מערכות.

"סכום הכסף שגוייס, ישמש את החברה בראש ובראשונה לפיתוח וקידום מערכות השיווק, המכירות וההפצה של סקיוריטי-7 בארה"ב, שהיא שוק היעד העיקרי של החברה", אומר אשר יושפה, נשיא ומנכ"ל סקיוריטי-7. "בנוסף, ישמש הכסף שגוייס לצורך פריצה לשוק האירופי, וכן להאצת פיתוח קו המוצרים הקיים של החברה, ולפיתוח מוצרים עתידיים". «מאת אפי לנדאו «סקיוריטי-7 סיימה גיוס 2.5 מיליון ד' «חתמה עם חברת CA, הסכם הפצה למערכות אבטחה לאינטרנט