סקר עבור רשות השידור: %18 מאזינים ל"קול הדרך לעסקים"

%18 מהציבור בגוש דן הגדול (איזורי החיוג 03, 09 ו-08) מאזינים לרשת "קול הדרך לעסקים". השאר אינם מאזינים לרשת. %7 מתוך המאזינים האזינו 6 פעמים ומעלה לרשת. בקרב גילאי 23-39 עולה שיעור ההאזנה ומגיע ל-%23. באיזור תל-אביב ופרבריה הגיע שיעור ההאזנה ל-%21.

אלה חלק ממצאי סקר של מכון קונסו-שילוב על רשת "קול הדרך לעסקים" של קול ישראל, שאינה מופיעה בשמה בסקר של טלסקר. הסקר הוזמן על-ידי רשות השידור.

הסקר נערך בין 8 לספטמבר ל-6 באוקטובר (כולל חגים), על מדגם של 1,068 איש. הסקר לא קבע מהו מאזין, ובהכרח גם לא בדק רייטינג של האזנה, אלא שאל "האם יצא לך להאזין לקול הדרך לעסקים בחודש האחרון?" אם כן, "כמה פעמים?".

הנשאלים סווגו גם דמוגרפית ונמצא, למשל, כי את מירב ההאזנה מוצאת התחנה אצל גברים (%21), בעלי השכלה אוניברסיטאית (%24), בני 23-29 (%26).

הסקר בדק גם את שיעורי המודעות לרשת, בעקבות קמפיין הפרסום שנעשה לרשת על-ידי פרסום שלמור-אבנון-עמיחי. בתשובה לשאלה "האם שמעת על רשת קול הדרך לעסקים?" ענו %59 כי הם מודעים לקיומה, לעומת %41 שאינם מודעים לה. מתוך המודעים, עלה כי %52 נחשפו לרשת לראשונה בעקבות הקמפיין. בקרב בני 23-29 הושגה מודעות של %76. « «סקר עבור רשות השידור: %18 מאזינים ל"קול הדרך לעסקים" «