קרדן מתקשה להשיג את הזכיונות של החברות הבינלאומיות שיוצגו ע"י כלל שיווק ומסחר. מדובר בחברת השעונים השווייצרית SMH, במאטל, בלגו ובריבוק. בין המותגים של החברות הללו: מוצרי הספורט ריבוק והד, שעוני ראדו, מוצרי פישר פרייס, בובות בארבי, בובות הכרוב, ועוד.
מאז חתמה קרדן על ההסכם לרכישת פעילות "כלל שיווק ומסחר" מידי כלל סחר, מקיימים מנהליה פגישות עם מנהלי החברות הבינלאומיות תוך נסיון לשכנע אותם להעביר לידיה את הזכיונות.
ל"גלובס" נודע, כי חלק מהחברות מהססות לעבוד עם קרדן מסיבות שונות. נודע, כי נציגי ריבוק ולגו יגיעו לארץ בשבועות הקרובים ויבדקו את כל האופציות. בשנים האחרונות פתחה לגו במדינות רבות בעולם נציגויות עצמאיות ובדרך כלל הצליחה במאמצי השיווק שלה. מסתמנת אפשרות לקיים אופציה כזו גם בארץ.
נודע, כי מקונצרן מאטל תתקבל תשובה עוד השבוע. כפי שפורסם ב"גלובס", אם מאטל אכן תחליט שהיא מעניקה את הזיכיון לקרדן, היא לא תסכים שקרדן תייבא ותשווק גם את מוצרי לגו מן הסיבה שחלק ממוצרי לגו מתחרים באופן ישיר במוצרי מאטל. -גורמים המקורבים למו"מ אמרו, כי בשלב זה מצפה קרדן לקבל תשובות. אותם גורמים אמרו כי חודש וחצי (מאז סגירת החוזה) הוא זמן מספיק לחברות להחליט לכאן או לכאן. עצם העובדה שנציגי החברות מגיעים לארץ לשם קבלת פרזנטציות הן מקרדן והן מחברות אחרות, מוכיחה שדבר לא סגור עדיין.
מנכ"ל קרדן סחר, מנחם וולקוביץ', אמר ל"גלובס", כי "יש דרך שצריכים לעשות". לדבריו, מדובר בחברות רבות, ובשלב זה לא ניתנו לקרדן תשובות שליליות מאף גורם.
לפני כחודש חתמה קרדן סחר על הסכם לרכישת %50 מכלל שיווק ומסחר, תוך שהיא מתנה את סגירת העיסקה באופן סופי, בתוך שנה, בקבלת הזכיונות הזרים. אי קבלת הזכיונות עלולה לגרום לפיצוץ העיסקה. « «עיסקת קרדן - כלל שיווק ומסחר על סף פיצוץ «זהבה דברת
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.