פיליפ רייכמן, בנו של אלברט, משחזר את ממלכת הנדל"ן

חמש שנים חלפו מאז קריסת "אולימפיה אנד יורק" אימפריית הנדל"ן של האחים אלברט ופול רייכמן. כעת מנסה את מזלו פיליפ רייכמן, בנו של אלברט.

רייכמן הבן, בוגר ישיבות בניו יורק וישראל, הוא בן 39 ואב לחמישה. הוא חבר לגיסו, פרנק האואר, ושב לעיסקי הנדל"ן כדי לנסות ולשקם את המוניטין העיסקי של משפחת רייכמן.

הנכסים של הרייכמנים במנהטן, לונדון וקנדה כבר לא נמצאים בשליטת המשפחה, אך רייכמן קיבל מהנושים חוזי ניהול לחלק מהנכסים. הוא גם רכש שליטה בקאמדב קורפ, חברה ציבורית שבבעלותה מגדלי משרדים באוטאווה.

רייכמן ושותפו מקווים להגדיל את היקף נכסיהם מ-2.5 מיליון סקוור פוט (רגל רבועה, 11 ר"ג-1 מ"ר) ל-10 מיליון בתוך חמש שנים.

בחודש שעבר רכשה קאמדב %51 מקומפלקס משרדים ומסחר בפרבר של טורונטו בהיקף של 0.5 מיליון סקוור פוט. כעת מחפשת החברה שותפים להתמודדות במיכרז על רכישת נכסי הנדל"ן של חברת הביטוח "פרודנשל", ששוויים נאמד ב-360 מיליון דולר.

עמיתיו של רייכמן מאמינים שבהמשך הוא ינסה גם לפתח פרוייקטים נדל"ניים, כלומר בנייה, אם כי לא בהיקף של "קנארי וורף" במזרח לונדון, גוש המשרדים הגדול באירופה שיזם פול רייכמן בשנות ה-80.

ככל הידוע, לפני כן מתעתד פיליפ לשנות את שם החברה - מקאמדב לאולימפיה אנד יורק - כדי להחזיר עטרה ליושנה. « «פיליפ רייכמן, בנו של אלברט, משחזר את ממלכת הנדל"ן «