פלד 3 שוקל הגשת בקשת לצו מניעה נגד עיסקת פובליסיס-אריאלי

הערכות בענף : אריאלי ופלד 3 יתמזגו בהמשך תחת שליטת פובליסיס

משרד הפירסום פלד 3, שהיה עד כה בהסכם אפיליאיישן עם פובליסיס, שוקל לפנות לבית המשפט ולבקש הוצאת צו מניעה לביצוע עיסקת רכישת השליטה של פובליסיס באריאלי.

מקורבים לפלד מסרו היום (ג') ל"גלובס", כי למשרד הסכם לזכות סירוב ראשונה על כל עיסקה שתבצע פובליסיס בארץ. מנכ"ל פלד 3, רזי פלד, אמר בתגובה: "איני מעוניין להתבטא בעניין, מאחר ועתה עוברת התקשורת מול פובליסיס לפסים משפטיים".

בפלד 3 הגיבו בזעם ובתדהמה עם היוודע דבר העיסקה של פובליסיס עם אריאלי. "זה מעשה שלא ייעשה. פלד 3 היה נאמן לפובליסיס במשך שנים, ונמנע ממנו, עקב כך, להתמודד על אפיליאיישן עם סוכנויות בינלאומיות אחרות שהגיעו לארץ", אמרו היום מקורבים לפלד 3.

ב-90' נחתם הסכם אפיליאיישן בין פלד לפובליסיס, ובמאי 95' נחתם הסכם אסוסיאיישן, המבטא העמקה נוספת של הקשר. ההסכם נחתם בין רזי ואורי פלד, לבין נשיא פובליסיס, מוריס לוי.

אמש הגיע לישראל נציג מטעמו של לוי, ונפגש עם ראשי פלד 3, במטרה לדווח להם על העיסקה עם אריאלי. פלד העביר לפובליסיס בפגישה הצעה נגדית, אך היום התברר, כי זו סוגרת עם אריאלי.

עתה, מחוזק בגב האסטרטגי-פיננסי של פובליסיס, ניתן לצפות לכך שפירסום אריאלי, המדורג כיום במקום ה-5 בדירוג משרדי הפירסום, יתחזק.

בהתקשרות בין פלד 3 לפובליסיס עדיין לא נאמרה המלה האחרונה. על פי ההערכות, תרצה פובליסיס למזג בין שני המשרדים - אריאלי ופלד - תחת שליטתה. מקורות בכירים בסוכנות מוסרים, כי היחסים בינה לבן פלד 3 קונסטרוקטיביים, ויימשכו גם בעתיד. כבר היו תקדימים לכך שהסוכנות מינתה יותר ממשרד פירסום אחד כמייצג אותה במדינה אחת. זהו הפתרון המסתמן גם בישראל.

יצויין, כי בשנים האחרונות הניבו יחסי האפיליאיישן של פלד עם פובליסיס שורה של תקציבי פירסום, בכללם, חלק מתקציב לוריאל, תקציב טמפקס (שכיום כבר אינו בידי פובליסיס) ואס.אי. ג'ונסון. כמו כן קיבלה את תקציב בריטיש אירווייס לתקופה קצרה. ההערכה בענף היא, כי איבוד הקשר עם פובליסיס יהווה מכה קשה לפלד. « «פלד 3 שוקל הגשת בקשת לצו מניעה נגד עיסקת פובליסיס-אריאלי «הערכות בענף : אריאלי ופלד 3 יתמזגו בהמשך תחת שליטת פובליסיס