פקס לפי דרישה

WWW.FAXBACK.COM WEB-WINDOW

פקס און-דמנד (מכונה לפעמים גם FAX ON REQUEST) היא טכניקה שמציעה ללקוחות להתקשר אל חברה כלשהי מתוך מכשיר פקסימיליה או טלפון צלילים, לצורך הפקה עצמאית של מסמכים קטלוגים או טפסים שיודפסו על מכשיר פקס. בדרך-כלל עומדת מאחורי פרויקט כזה תוכנת מענה קולי שמנתבת אותו (לקבלת מסמך X לחץ 1 לקבלת מסמך Y לחץ 2 , אם אתה מתעניין במוצר Z הקש 3... וכך הלאה). באותה הזדמנות הוא גם מקיש את מספר הפקס אליו ישוגרו הטפסים והמסמכים. זוהי אלטרנטיבה יעילה ומיידית לתהליכים המקובלים היום, כשלקוח צריך להתקשר לחברה להזמין טפסים או קטלוגים ועד שבקשתו נענית, עוברות מספר שעות ולפעמים הן מסתכמות לכדי ימים.

מעבר לכך שהשירות הזה משחרר אתכם מהעסקת כח-אדם מיוחד, ומשחרר את הלקוח מן התלות בכח-אדם כזה - לטכניקה הזו יש גם יתרונות שיווקיים. בלחיצת מספר מקשים בטלפון צלילים - הלקוח מקבל ללא שהיות ועיכובים בפקס את קטלוג החברה כשהוא עוד "חם על הסחורה" (הכה בברזל בעודו חם).

אם יש לכם אתר אינטרנט מסחרי שמרכז את החומר הפרסומי של החברה, קטלוגים, ברושורים, טפסי הזמנה, פרופיל חברה וכיו"ב - תוכלו היום להפוך אותו זמין למתקשרים מבחוץ, ולהשתמש בו כדי להציע במקביל שירותי פקס און-דמנד ללקוחותיכם. לצורך כך כדאי שתכירו את WEB WINDOW, השירות שמוצע באתר הזה. הוא "יתווך" את המסמכים הפרסומיים שלכם מן האתר אל מכשיר הפקס של הלקוח.

הדבר מתבצע באופן הבא: אתם נרשמים לשירות ומפרסמים מספר טלפון מיוחד לקבלת שירותי פקס און-דמנד. הלקוח מתקשר מבחוץ, ואז התוכנה המופעלת באתר הזה עונה לשיחות הנכנסות, עוקבת אחרי הלחיצות של הלקוח, מתחקה אחר בקשותיו, ואז היא נכנסת אל האתר שלכם, שולפת ממנו את המסמכים המבוקשים, ממירה אותם לתמונת פקס ומשגרת אותם חזרה אל הלקוח. « «פקס לפי דרישה «