קירשנבאום: אי העמדתם של ליברמן ורו"ח זליכה לדין - טעות של הפרקליטות

"זליכה זייף סילוף מגמתי בדו"חות לממשלה ; מי שחושב שהוא יכול לתבוע אותי - שיעשה זאת"

"פרקליטות המדינה שגתה כאשר החליטה שלא להעמיד לדין את אביגדור ליברמן, מנכ"ל משרד ראש הממשלה, ואת רו"ח ירון זליכה, המשמש כעוזר במשרד, בגין זיוף מסמכים שהוגשו לדיון בממשלה בנושא תקציב רשות השידור לשנת 97'". כך טען מנכ"ל רשות השידור, מוטי קירנשבאום, בישיבת מליאת רשות השידור שנערכה היום.

לדברי קירשנבאום, לדיון שנערך בממשלה הוגש תקציר של ארבעה דו"חות אשר עסקו בתיפקוד רשות השידור: דו"ח מבקר הפנים של הרשות, דו"ח חברת הייעוץ תיאום, דו"ח הוועד המנהל של רשות השידור ודו"ח ועדת לבני. בעקבות דבריהם של שרים בישיבה כי אינם יכולים לקרוא את כל הדו"חות במלואם, הכין עבורם משרדו של ליברמן תקציר. בעקבות פרסום ב"גלובס", הגישו ח"כ איתן כבל והתנועה לאיכות השלטון תלונה למשטרה, אליה הצטרף קירשנבאום, בטענה לזיוף המסמכים.

קירשנבאום טוען, כי למרות שהמשטרה החליטה שיש להעמיד את זליכה לדין, החליטה הפרקליטות כי אין בדבר משום מעשה שיש בו כוונה פלילית. קירשנבאום תקף בחריפות רבה את החלטת הפרקליטות. הוא טען, כי יש לו מידע בדוק כי זליכה סילף סילוף מגמתי את המסמכים וכי הדבר נעשה מתוך כוונה פלילית ובידיעת ליברמן.

לדברי קירשנבאום, הציע זליכה לליברמן, להוסיף לתקציר הדו"חות שהוגשו לממשלה, כי ההערות וההמלצות, שאינם ציטוט ישיר מהדו"חות, הם על דעת הכותב. לדברי קירשנבאום, אמר ליברמן לזליכה: "תעזוב את זה ככה".

קירשנבאום אמר: "זליכה זייף סילוף מגמתי, ומי שחושב שהוא יכול לתבוע אותי - שיעשה זאת. טוב שהדבר יתברר בבית המשפט". «מאת אביבה קרול «קירשנבאום: אי העמדתם של ליברמן ורו"ח זליכה לדין - טעות של הפרקליטות «"זליכה זייף סילוף מגמתי בדו"חות לממשלה ; מי שחושב שהוא יכול לתבוע אותי - שיעשה זאת"