רביב יצחקי יהיה הפלאנר הראשי של אריאלי

רביב יצחקי, המנהל הקריאטיבי של משרד הפרסום אריאלי, מחליף תפקיד ומעתה יהיה הפלאנר הראשי של המשרד. רינת פרימו, שהיתה בארבע השנים האחרונות קופירייטרית, תעבור לתפקיד המנהלת הקריאטיבית במשרד. פרימו עומדת מאחורי קמפיין במבה של אסם, קמפיין השירותים הספרתיים של בזק, קמפיין עידוד שיחות של בזק, מוצרים שונים של אסם כמו בית חם, רגע חם, אפרופו ועוד; קמפיין הבנק הישיר הראשון, הולידיי אין ועוד.

יצחקי החל את דרכו באריאלי כקופירייטר לפני 14 שנה. בשש השנים האחרונות שימש כמנהל קריאטיבי, וכיום הוא שותף ומנהל בחברה. יצחקי טיפל בכ-250 סרטי פרסום, ולדבריו, "החלטתי לעבור לתפקיד התכנון והאסטרטגיה במשרד, כי ראיתי פעמים רבות אנשים עומדים בחדרי עריכה, ורק כשיש להם קלטת, הם מבינים מה היתה האסטרטגיה שלהם. ראיתי המון פעמים איך באים עם קמפיינים קריאטיביים אל הלקוחות, ורק בסוף מתעורר הדיון האסטרטגי. אני מעדיף לעמוד ממול ולדעת איזה אסטרטגיה תוליד קמפיין מדליק.

"אני אוגר ניסיון של שנים לקרוא בריפים, ולהבין איך להביא מתוך הדברים קמפיין מעניין. לכן בעיני, המעבר לתפקיד אסטרטגי הוא טבעי", אומר יצחקי. "מבחינתי, זה המוקד לעשייה הפרסומית. אני רואה הרבה קמפיינים יפים מבחינה קריאטיבית, שכל הזמן מפספסים את הצורך האסטרטגי". «מיכל גרשון «רביב יצחקי יהיה הפלאנר הראשי של אריאלי «