רשת שופרסל החלה בשיווק מותג פרטי בשם "סופר-קלאס". המותג הפרטי יכלול כ-200 מוצרים במספר קטגוריות, שמחיריהם יהיו זולים ב-%25 ממוצרים דומים בתחומים מקבילים. החדרת המוצרים תיעשה בשלבים.
במהלך חודש מארס, תשיק הרשת את 75 המוצרים הראשונים בסדרה מתחומי הטואליטיקה והקוסמטיקה. מוצרי הקוסמטיקה ישווקו תחת השם 4HB, וייוצרו עבור שופרסל על ידי חברת כ.צ.ט. סידרת חומרי הניקוי תיקרא "הבית הלבן" ומיוצרת על ידי כימגת.
יעקב גינצבורג, סגן נשיא שופרסל לשיווק, אמר כי סידרת סופר קלאס פותחה לאחר בדיקה מקיפה של העדפות הקהל בסקרים ובקבוצות מיקוד, וכי היא מתבססת על אסטרטגיית השיווק VALUE FOR MONEY (תשלום הוגן עבור ערך גבוה). לדבריו, רשתות השופרסל מפעילות כיום 120 חנויות במסגרת תת-הרשתות שופרסל-היפרכל, היפר נטו והגל הירוק, והיקף פעילות זה מצדיק כניסה לייצור בלעדי עבור צרכני הרשת. «זהבה דברת «שופרסל מוציאה מותג פרטי, סופר-קלאס «
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.