שמרוק רכשה %8.5 ממניות נור טכנולוגית

חברת טריפויל ישראל מקבוצת שמרוק דיווחה לרשות ניירות ערך האמריקנית כי היא מחזיקה ב-%8.5 ממניות חברת נור טכנולוגיות. המניות נרכשו באמצעות הקצאה פרטית, על פי הסכם בין נור טכנולוגיות לשמרוק מסוף אוקטובר. בהסכם נקבע כי טריפויל תוכל לרכוש בהקצאה פרטית עד מיליון מניות של נור טכנולוגיות. על פי הדיווח היא מחזיקה כעת ב-726 אלף מניות של החברה. טריפויל מסרה עוד כי הרכישה נועדה למטרות השקעה בלבד. מניית נור נסחרה אתמול בארה"ב במחיר של 1.8 דולר.

נור טכנולוגיות, העוסקת בפיתוח מדפסות רחבות לשלטי חוצות, היתה עד לא מזמן חברה בת של נור פרסום חוצות. בעקבות הסתבכות של בעל השליטה בקבוצת נור, משה נורי, נמכרה השליטה בנור טכנולוגיות לקבוצת משקיעים המיוצגת על ידי בנק ההשקעות האמריקני, ג'וזפטל. ג'וזפטל, שהיה החתם בהנפקה של נור טכנולוגיות, רכש באפריל כ-%36 ממניות החברה בתמורה לסכום של כ-2.5 מיליון דולר.

היום נודע עוד כי קבוצת ידיעות תקשורת רכשה את השליטה בנור פרסום חוצות בתמורה לסך כולל של 17.5 מיליון שקל. ידיעות תקשורת, המחזיקה ב-%25 ממניות נור פרסום, גברה בהתמחרות שנערכה בבית המשפט על חברת רפיד שבבעלות קבוצת מעריב. «עמי גינזבורג «שמרוק רכשה %8.5 ממניות נור טכנולוגית «