שרון מינה את איש הליכוד, אלי לוי, למנכ"ל הרשות לפיתוח הנגב

השלים מינוי אנשי הליכוד למנהלי הרשויות לפיתוח

שר התשתיות, אריאל שרון, מינה בסוף השבוע את אלי לוי, איש ליכוד, לתפקיד מנכ"ל הרשות לפיתוח הנגב, הנמצאת תחת אחריות משרדו. בסוף השבוע אישר פורום מועצת הרשות את מינויו של לוי.

לוי כיהן במשך שש השנים האחרונות כראש מועצה ממונה של הישוב החדש, עילות, שליד נצרת. קודם לכן, כיהן לוי כחבר בצוות ההקמה של המשרד לאיכות הסביבה וכעוזרו של רוני מילוא, כאשר כיהן כשר. בעקבות מינוי זה, השלים שרון את השתלטות אנשי הליכוד על תפקידי המפתח בשתי הרשויות לפיתוח שבאחריות משרדו - הרשות בנגב והרשות בגליל.

כפי שפורסם ב"גלובס", מונה לפני כחודש פעיל ליכוד, רו"ח יהודה רותם, למנכ"ל הרשות לפיתוח הגליל, וראש מועצת יסוד המעלה, יוסי מזרחי, גם הוא פעיל ליכוד, מונה ליו"ר הרשות בגליל.

כיו"ר הרשות לפיתוח הנגב ימשיך לכהן ראש עיריית דימונה, גבי ללוש, שהוא איש ליכוד. בניגוד לסערה שפרצה בישיבת מועצת הרשות לפיתוח הגליל, כאשר מונו רותם ומזרחי, עברה הישיבה של הרשות לפיתוח הנגב ללא בעיות. במהלך הישיבה ברשות לפיתוח הגליל אמר שרון, כי זה לגיטימי שממשלה העולה לשלטון ממנה את אנשיה לתפקידי מפתח, אך הוא הקפיד שלא להדיח בעלי תפקידים בכירים מיד כאשר נכנס לתפקידו. «מאת דוד חיון «שרון מינה את איש הליכוד, אלי לוי, למנכ"ל הרשות לפיתוח הנגב «השלים מינוי אנשי הליכוד למנהלי הרשויות לפיתוח