תעבורה רוכשת את השליטה בסקוריטס מיעקב הראון תמורת 10.5 מיליון דולר

המחיר גבוה בכ-%70 ממחיר המניות בבורסה * תעבורה רכשה %5.7 נוספים ממניות ממ"ן מחוץ לבורסה

חברת תעבורה, בבעלות משפחת לבנת ומשאב, חתמה היום (ג') על הסכם לרכישת %81 ממניות חברת סקוריטס מידי ד"ר יעקב הראון, תמורת 10.5 מיליון דולר. מחיר זה משקף שווי הגבוה בכ-%70 ממחיר הבורסה של מניות סקוריטס. יתרת מניות סקוריטס נמצאות בידי הציבור.

סקוריטס מחזיקה, בין השאר, ב-%26 ממניות חברת ממ"ן, המפעילה את מסוף המטענים בנמל בן גוריון. היום רכשה תעבורה חבילה של %5.7 ממניות ממ"ן מחוץ לבורסה. בכך מגיעה עתה אחזקתה של תעבורה בממ"ן ל-%31.7.

חבילה נוספת של מניות בממ"ן, כ-%20, מוחזקת על ידי חברת ICTS, מקבוצת לידן. תעבורה ולידן שותפות בפרוייקט בזכרון יעקב, במסגרת אחזקתה של תעבורה בחברת פספורט. על רקע זה קיימות הערכות, כי שתי החברות ישתפו פעולה גם בניהול ממ"ן.

יתרת מניות ממ"ן, (%50.3) נמצאות בידי תש"ת, חברה בת של אל-על.

תעבורה הינה חברה מובילה בתחום ההובלה, הלוגיסטיקה והשינוע. כן עוסקת החברה ביבוא ציוד כבד ומשאיות, ובפעילויות נוספות.

מחברת תעבורה נמסר היום, כי רכישת המניות בסקוריטס, ודרכה בממ"ן, הינה השקעה סינרגטית לפעילות החברה, ומשתלבת עם תוכניותיה לטווח הארוך, כנדבך נוסף לפעילות הלוגיסטיקה והשינוע שלה. כן נמסר, כי אין בכוונתה לבצע שינויים פרסונליים בממ"ן.

העיסקה כפופה לאישור הממונה על ההגבלים העיסקיים.

(הרחבה ב"שוק ההון"). «מאת אורנה רביב «תעבורה רוכשת את השליטה בסקוריטס מיעקב הראון תמורת 10.5 מיליון דולר «המחיר גבוה בכ-%70 ממחיר המניות בבורסה * תעבורה רכשה %5.7 נוספים ממניות ממ"ן מחוץ לבורסה