תקציב פיצה האט וקנטאקי פרייד צ'יקן ל-%100 בורוש

תקציב הפירסום של פיצה האט עוזב את גיתם BBDO, וימסר למשרד %100 בורוש. כמו כן יימסר למשרד תקציב הפירסום של קנטאקי פרייד צ'יקן, מותג נוסף של חברת פפסיקו, שלא נתמך עד כה בארץ. תקציב הפירסום של פיצה האט ישמור על היקפו הנוכחי - 1.2 מיליון דולר ואילו בקנטאקי פרייד צ'יקן יושקע לראשונה תקציב פירסום של רבע מיליון דולר.

ההחלטה להעביר את התקציב למשרד החדש התקבלה לאחר שהוצגו בפני ההנהלה פרזנטציות של בורוש ושל משרד הפירסום ליכטנזון. שני המשרדים יזמו את הפניה ישירות לקבלן שלמה דהוקי, בעלי פנטהאוס, החברה הזכיינית של פיצה האט וקנטאקי פרייד צ'יקן.

%100 בורוש קיבל את התקציב לאחר שהציג קונספציה, המבוססת על מודל שפיתח בנושא שינוי עמדות. למרות שעד כה השתמשה הרשת בארץ בחומרים פירסומיים הלקוחים מחו"ל, הוחלט לאמץ את הקונספט שהציע הפירסומאי נמרוד בורוש במטרה לערוך מיצוב חדש של הרשת.

רשת פיצה האט בארץ סבלה בשנים האחרונות מהפסדים קשים. שוק הפאסט פוד מצוי בעליה גדולה בארץ ופיצה האט התקשתה למצב עצמה בין רשתות הפאסט פוד לבין המסעדות הקלות.

תקציב הפירסום של פפסיקו מוחזק בעולם בידי סוכנות הפירסום BBDO. מסע הפירסום העולמי שזכה לבולטות במדיה הציב כמטרה את מיצובה של פיצה האט כמסעדה המהווה מקום מפגש, ולא כפאסט פוד. כך גוייסו לקמפייין בארה"ב דונלאד טראמפ וגרושתו, איוונה טראמפ, שנפגשים במסעדת פיצה האט. « «תקציב פיצה האט וקנטאקי פרייד צ'יקן ל-%100 בורוש «