דילטיים גייסה 15 מיליון דולר לפי שווי של 60 מיליון דולר

החברה מפעילה שירות המקל על מציאת מוצרים לרכישה באינטרנט

אלה יעקבי

חברת דילטיים גייסה 15 מיליון דולר לפי שווי של 60 מיליון דולר אחרי הכסף, כך נודע ל"גלובס". המשקיע המוביל הוא בנק ההשקעות נומורה, שהשקיע 7.5 מיליון דולר בחברה. זהות המשקיעים האחרים עדיין אינה ידועה.

זהו הגיוס השני של חברת דילטיים. בסיבוב הראשון, שנערך בתחילת 99', גייסה החברה 3 מיליון דולר מקרנות הון הסיכון אודיון קפיטל, Israel Seed Partners ויוניסייקל של משפחת צ'ייס. החברה, שנקראה קודם לכן פפריקום, ממוקמת באזור התעשיה של נתניה, ולה שלוחה בסטנפורד, קונטיקט. בשלב הזרע (seed) השקיעה ISP בחברה סכום של מיליון דולר.

דילטיים מפעילה שירות בתחום המסחר האלקטרוני, המאפשר למשתמשים למצוא סחורה ברחבי האינטרנט. השירות מאפשר למשתמש להגיש שאילתא, הכוללת את סוג המוצר שהוא מחפש, את תקציב הרכישה ופרמטרים אחרים לבחירתו, כמו שם היצרן. השירות מחפש אחרי המצרך המבוקש ב-1,000 אתרים שונים - אתרים של יצרנים מובילים, מכירות פומביות ומבצעים של הרגע האחרון.

מייד עם הימצא המצרך המבוקש, מודיע השירות ללקוח באחת משלוש דרכים: ישירות למסך, בדואר אלקטרוני או לזימונית. בעתיד ישתמשו בחברה באמצעים כמו פקס, טלפונים סלולריים ומחשבי כף יד לצורך ההודעה ללקוח. השירות ניתן חינם למשתמש הסופי. המודל העיסקי של החברה מבוסס על פירסום על גבי האתר שלה, וכן על גזירת עמלות מעיסקאות עם סוחרים.

דילטיים נוסדה בינואר 98' על ידי ד"ר נחום שרפמן, ממייסדי חברת האינטרנט קומטאץ', ועל ידי אמיר אשכנזי, מעובדי קומטאץ'. מתחריה הם My Simon ו-Junglee. החברה חתמה לאחרונה עיסקאות עם שני פורטלים, שיעניקו למשתמשיהם את השירות של החברה.

החברה מעסיקה 35 עובדים בישראל ו-12 בארה"ב. בקרוב תצא החברה במסע פירסום גדול (אונליין) וכן במודעות פירסומת