תדמור אישר מיזוג טכנולוגיית להבים, ורטהיימר ורולס רויס

אושר גם המיזוג בין אלקטל לאורטרק

הממונה על ההגבלים העסקיים, ד"ר דוד תדמור, אישר את המיזוג בין החברות טכנולוגיית להבים, ורטהיימר ורולס רויס. במסגרת ההסכם, הקימו החברות בשיתוף פראט אנד ויטני, מבעלי טכנולוגיית להבים, חברה חדשה, שהקימה בתפן מפעל לייצור להבים למנועי סילון עבור רולס רויס.

כן אושר המיזוג בין חברת אלקטל לחברת אורטרק. טרם המיזוג היתה אורטרק המפיץ היחיד של אלקטל בישראל. במסגרת המיזוג, מסבה אורטרק לאלקטל את כל הזכויות והחובות שנובעות מהסכמי ההפצה ביניהן. לאחר המיזוג תפיץ אלקטל את מוצריה בישראל, ואילו חברת אורטרק תמשיך להפיץ מוצרים של חברות אחרות.

אלקטל היא חברה בלגית מהמובילות בעולם בתחום מערכות תקשורת ומוצרים נילווים ופועלת בלמעלה מ-130 מדינות. בתחילת שנת 99' רכשה את חטיבת המיתוג הציבורי של תדיראן תקשורת. אורטרק היא חברה פרטית העוסקת בשיווק והפצה של מוצרי תקשורת מיובאים.

תדמור אישר גם את המיזוג בין חברות אלפא קארד לעורק שירותי מידע מקומי. חברת האשראי אלפא קארד, החברה באירגון ויזה בינלאומי, מוחזקת על ידי הבנק הבינלאומי (%67) ועורק זהב השקעות (%33). במסגרת העיסקה, מממשת עורק שירותי מידע מקומי אופציה שהוענקה לה על ידי עורק זהב השקעות לרכישת כל החזקותיה באלפא קארד