בורגר ראנץ' פותחת בשיתוף פעולה שיווקי עם המותג פפסי, בעקבות הסכם אסטרטגי שנחתם בין שתי החברות. שיתוף הפעולה השיווקי נאמד ביותר ממיליון דולר ויכלול מבצעים משולבים ומסעות פרסום משותפים, שהראשון בהם יחל בשבוע הבא.
סמנכ"ל השיווק של בורגר ראנץ', אודי סגל, מסר, כי במסגרת החדרת המותג פפסי החדש לרשת בורגר ראנץ' נחשפו אליו עד כה יותר מ-3 מיליון צרכנים
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.