CA הכריזה על מוצר המשלב טכנולוגיות של ממקו, סקיוריטי-7 ואיריס

חברת CA העולמית (Computer Associates) הכריזה על eTrust, פתרון אבטחת מידע לסחר אלקטרוני. המוצר כולל בתוכו טכנולוגיות של כל החברות הישראליות שאותן רכשה CA לאחרונה - ממקו, סקיוריטי-7 ואיריס.

המוצר החדש כולל מנגנוני בקרת קוד, מנגנונים נגד וירוסים, חסימת יישומונים עויינים, אמצעים נגד מניעת שירות, גילוי חדירה, ניהול מפתחות, בקרת מדיניות אבטחת מידע וזיהוי. המוצר מטפל באבטחה ברמת המערכת והרשת וכן ברמת הנתונים והיישומים המאפשרים סחר אלקטרוני.

חברת CA העולמית רכשה לפני מספר חודשים את איריס אנטי וירוס הישראלית, שפיתחה תוכנות הגנה כנגד וירוסים. סכום הרכישה לא פורסם, אך לפי מקורות בענף הוא עמד על כ-5 מיליון דולר.

כמו כן רכשה החברה בחודשים האחרונים את חברת סקיוריטי-7, שפיתחה תוכנת הגנה מפני יישומונים עוינים. סכום הרכישה של החברה לא פורסם אף הוא, והוא נאמד ב-19-17 מיליון דולר, בכפוף לתנאים שהציבה CA העולמית.

ממקו, שנרכשה על ידי פלטינום בשנה שעברה, הפכה לחלק מ-CA העולמית כאשר ענקית התוכנה רכשה את פלטינום במארס 99', בעיסקת המיזוג הגדולה ביותר שידע עולם התוכנה. עיסקת רכישת ממקו הסתכמה לבסוף ב-570-550 מיליון דולר.

CA היא חברת התוכנה השנייה בגודלה בעולם. החברה מפתחת ומשווקת תוכנות בתחום המיחשוב העסקי, ולה היצע של יישומי אבטחת מידע מהגדולים בעולם. הכנסותיה של החברה, המעסיקה למעלה מ-17 אלף עובדים ברחבי העולם, הגיעו בשנת הכספים שהסתיימה ברבעון הראשון של 99' ב-5.3 מיליארד דולר.« אלה יעקבי « CA הכריזה על מוצר המשלב טכנולוגיות של ממקו, סקיוריטי-7 ואיריס «