און-טראק גייסה בפרנקפורט כ-39 מ' ד'

ההנפקה התבצעה לפי שווי חברה של כ-120 מ' ד'

חברת און טראק מראש פינה גייסה היום (ב') בבורסת הנוייר מרקט של פרנקפורט סכום של 38.7 מיליון דולר בהנפקה ראשונה של מניותיה. און טראק הנפיקה את מניותיה בפרנקפורט במחיר של 8.5 יורו - קרוב יותר לרף התחתון בטווח המחירים בו תכננה החברה לבצע את הנפקתה (9.5-8 יורו). ההנפקה התבצעה לפי שווי חברה של כ-120 מיליון דולר אחרי הכסף.

ההנפקה כללה הצעת מכר של בעלי העניין בחברה בהיקף של כ-9 מיליון דולר. בעלי המניות העיקריים באון טראק הם המייסדים - עודד בשן ורוני גלבוע, קרן אסטרא בניהולו של בנק ההשקעות קוקרמן-זינגר ברנע וקבוצת משרקיעים נוספת בראשות הסניף הבריטי של בנק ההשקעות קרדי ליונה. קוקרמן זינגר ברנע שימש גם כיועץ בהנפקה.

חתמי ההנפקה הם בנק ההשקעות אם.אם וורבורג, בנק השקעות פרטי הנחשב לאחד מעשרת המנפיקים הבולטים ביותר בנוייר מרקט. לצדו של וורבורג, שהוביל את ההנפקה, שימשו כחתמי משנה גם בנק ההשקעות הצרפתי CPR ו-NET.IPO הגרמני, המתמחה במכירת מניות בהנפקות באמצעות האינטרנט.

און טראק עוסקת בפיתוח טכנולוגיה המאפשרת הפעלת כרטיס חכם וארנק אלקטרוני "ללא מגע". באון טראק הלבישו למעשה על השבב של הכרטיס החכם הסטנדרטי ממשק אנטנה המאפשר להפעיל אותו ללא מגע ממרחק של 15 ס"מ.

מהצד של המכשיר הקורא (כמו למשל הכספומט) פיתחה און טראק טכנולוגיה המאפשרת תקשורת מהירה יותר מפי 5 מטכנולוגיית המגע.

און טראק מבצעת מזה מספר שנים ניסויים ב-30 קיבוצים ברחבי הארץ, כאשר השבב יצוק בתוך מחזיק מפתחות. השבב משמש את חברי הקיבוץ לקבלת מגוון שירותים כמו שירותי צילום, פתיחת שערים, כניסה לחדר אוכל, שירותי מכבסה ועוד, כאשר השבב משמש כמכשיר זיהוי לאנשים השונים.

יישום נוסף הוא פרויקט GMS שהוא למעשה "דלקן" חכם המאפשר לנהגים לקבל את מכלול השירותים המסופקים בתחנות הדלק. פרויקט אחר המתבצע בחיפה מאפשר לתושבים להחנות את מכוניותיהם, לרכוש במקום תווי חניה ולהציב את הכרטיס החכם.

פרויקט נוסף בו שותפה און טראק הוא של ACCESS CONTROL בתחבורה הציבורית, והוא מיועד לתחנות רכבת, רכבת תחתית ואוטובוסים. בכל אתר של תחבורה ציבורית והסעות המונים יש צורך לשלם, ומהר. משום כך, חברות המפעילות אתרים כאלה נאלצות למצוא פשרה בין הוצאה גבוהה יותר על כוח אדם לבין אי שביעות רצון מצד הלקוחות הממתינים בתור.

הכרטיס של און טראק הופך את העמידה בתור למיותרת ומאפשר מעבר מהיר, למשל בשערי כניסה לרציף הרכבת, מה שמאפשר לצמצם את מספר עמדות התשלום והכניסה.

מכירותיה של און טראק בשנת 98' עמדו על 1.5 מיליון דולר ועל פי הערכות צפויה החברה לסיים את השנה הנוכחית עם מכירות של 5 מיליון דולר.« מאת עדי מנדלסון « און-טראק גייסה בפרנקפורט כ-39 מ' ד' « ההנפקה התבצעה לפי שווי חברה של כ-120 מ' ד'