מר שירותים במגעים למכירת חלקה בתחנת הרדיו האזורית בשרון

חברת מר שירותים, בשליטתו של חיים מר, עומדת למכור את חלקה בתחנת הרדיו האזורית בשרון, רדיוס. האחזקות יימכרו לשותפי מר שירותים, קבוצת יורוקום ומנכ"ל התחנה דוד בן בסט.

מר ויורוקום מחזיקות כל אחת %39 ממניות החברה, דוד בן בסט מחזיק ב-%15 ואיש העסקים צבי אלדרוטי ב-%5. נודע, כי חלקו של בן בסט יגדל ל-%30, ואילו חלקה של יורוקום יגדל ל-%48. לא ידוע לפי איזה שווי חברה תתבצע העסקה, ובנושא הכספי עדיין מתנהל משא ומתן.

רדיוס הוקמה בסבב הראשון של תחנות הרדיו האזוריות וככל הידוע, הרווח התפעולי שלה מממן את אחזקתה. בן בסט אישר שאכן מתנהל משא ומתן שעדיין לא הסתיים.

נודע, כי בכוונת חיים מר לבצע ארגון מחדש של קבוצת ח. מר תעשיות, ובמסגרת הזו למכור חברות שאינן מתאימות לאופי הקבוצה, המתמקדת היום בתקשורת ובתוכנה. במר שירותים, שהיא חברה בת של ח. מר תעשיות, כלולות, מלבד רדיוס, האחזקות בחברת חלל, משווקת שירותי לווין התקשורת עמוס (%18), חברת איסוף הזבל רמצח (%37) וחברת מיחזור האשפה רמניר (%18.5).

מר אישר את הכוונה למכור את חלקו ברדיוס. לדבריו, הוא גם מתכוון למכור את האחזקות ברמצח וברמניר, אולם הוא מאמין שברבעונים הבאים יוכל למכור אותן במחיר יותר טוב.« מאת אפי לנדאו « מר שירותים במגעים למכירת חלקה בתחנת הרדיו האזורית בשרון