בגיר פותחת נקודות מכירה בתוך סניפי המשביר לצרכן

בגיר והמשביר לצרכן חתמו על הסכם שיתוף פעולה, במסגרתו ייפתחו חנויות בגיר בתוך סניפי המשביר לצרכן, בסגנון של חנות בתוך חנות. כך נודע ל"גלובס".

זו הפעם הראשונה שבגיר פותחת נקודות מכירה ממוקדות ומזוהות עם שם המותג, לאחר שעד כה שיווקה את מוצריה באמצעות חנויות אופנת גברים בפריסה ארצית. נקודות המכירה החדשות יתפסו שטח של כ-40 מ"ר בתוך סניפי המשביר, והן ממוצבות כפינות נפרדות לחלוטין, מבחינת עיצובן ומיקומן הפיסי בסניף.

מנהל השיווק של בגיר, יחיעם שגיא, אישר את הידיעה והוסיף, כי התפיסה החדשה מיושמת כחלק מקשר אסטרטגי בין בגיר לבין רשת המשביר לצרכן. הוא ציין, כי 3 נקודות מכירה ראשונות נפתחו בימים אלה בסניפי המשביר לצרכן בדיזינגוף סנטר בתל-אביב, בקניון רמת-אביב ובחיפה.

מכירות בגיר לשוק המקומי עומדות היום על כ-15 מיליון דולר, ונמצאות במגמת עליה. לדברי שגיא, נובעת מגמה זו, בין השאר, מחדירה מוצלחת לארץ של המותג הצרפתי פייר בלמן, המשווק בזיכיון בלעדי של בגיר.

מסוף השנה שעברה פועלת בגיר במבנה חדש, כחברה עיסקית עצמאית המשתייכת לקבוצת כלל תעשיות, לאחר שנפרדה מרשת חנויות פולגת, שנמכרה לכיתן. עיקר פעילותה של החברה מופנה לייצוא, בעיקר לשוק הבריטי ולשוק האמריקני. הייצוא של החברה עומד על כ-100 מיליון דולר. בגיר משווקת את מוצריה גם לרשת חנויות פולגת. שגיא הבהיר כי אין בכוונת או במטרות החברה לפתוח רשת חנויות עצמאית של בגיר.« זהבה דברת « בגיר פותחת נקודות מכירה בתוך סניפי המשביר לצרכן