הוגו בוס שוקלת פתיחת חנויות עצמאיות בארץ

חברת הוגו בוס שוקלת פתיחת חנויות עצמאיות בארץ. ל"גלובס" נודע, כי הנושא נמצא בבדיקה בהנהלת החברה העולמית, וכי קיימת התלבטות בעניין המיקום המתאים. גורמים המקורבים לחברה אמרו ל"גלובס", כי "לא בכל מקום אפשר לפתוח חנות של הוגו בוס. נדרש מיקום אסטרטגי ו'נקי'. לא באיזור בו ממוקמים בזארים".

בעולם פועלות בסה"כ כ-250 חנויות עצמאיות של הוגו בוס. בארץ ייפתחו לא יותר מ-3 חנויות, ובהתלבטות על פתיחתן שוקלת הנהלת הוגו בוס את העתיד באיזור, תוך שהיא מצפה להתפתחות כלכלית מואצת ותיירות גדלה בתקופות של שלום.

בעל הזיכיון למותג ההלבשה העליונה של הוגו בוס בארץ מזה 9 שנים הוא דב פולק, המפעיל 4 חנויות ונדום ו-3 חנויות מקס מארה. בחנויות ונדום נמכרים מוצרי הוגו בוס בסגנון של חנות בתוך חנות, לצד מותגים ידועים נוספים, בהם ארמאני, קלווין קליין וסטרלסון השווייצרית, לקוסט, ורסאצ'ה ג'ינס קוטור ובתחום הנשים מקס מארה. את ההלבשה התחתונה מייצרת בארץ ומשווקת בארץ ובעולם חברת דלתא.

פולק אמר ל"גלובס" בתגובה, כי כרגע פועלות חנויות הוגו בוס בסגנון של 'שופ אין שופ' בקניון רמת אביב, בגן העיר ובגרנד קניון בחיפה. לדבריו לא שקלה הוגו בוס העולמית עד כה פתיחת חנויות עצמאיות כיוון ששטח חנות כזה כ-140 מ"ר ועד כה לא היתה הצדקה לכך. מה עוד שהציבור אוהב פחות בוטיקים קטנים ויותר חנויות המכילות מספר רב של מותגים.

הוגו בוס היא חברה גרמנית הנסחרת בבורסה בגרמניה. בעל המניות העיקרי בחברה היא חברת מרצוטו האיטלקית. מחזור המכירות של החברה כ-1.3 מיליארד דולר בשנה. בשנה הבאה תיכנס הוגו בוס לתחום אופנת נשים.« זהבה דברת « הוגו בוס שוקלת פתיחת חנויות עצמאיות בארץ