פועלים תקשורת צפויה לעדכן את מחיר ההנפקה בעקבות פרטנר

החברה מחזיקה מניות פרטנר בשווי כ-100 מיליון דולר במחיר ההנפקה המתוכננת * קבוצת שרם-פודים-קלנר הגדילה אחיזתה בפועלים השקעות, בהשקעה של 16.5 מ' ש'

חברת פועלים תקשורת, שהגישה טיוטת תשקיף להנפקת מניות בבורסה של תל-אביב, צפויה לעדכן את מחיר ההנפקה בהתאם לתוצאות הנפקתה של החברה המוחזקת פרטנר בניו-יורק. פועלים תקשורת מחזיקה כ-%5 ממניות פרטנר, ששוויין במחירי ההנפקה המתוכננת של האחרונה עומד על 100 מיליון דולר לפחות.

בשבוע שעבר רמזו מקורות בפועלים תקשורת כי 100 מיליון דולר יהיה השווי לפיו תוצע החברה כולה לציבור, אולם נראה כי הצלחתה של הנפקת פרטנר תגרום להערכה מחודשת של המחיר.

פועלים תקשורת אלקטרונית, חברה בת בבעלותה המלאה של פועלים השקעות (בנק לאומי צפוי לרכוש %10 מהחברה תמורת 8 מיליון דולר), מחזיקה בנוסף לפרטנר גם את מניות השליטה בחברות טלדור ומקסימדיה, וכן אחזקות בחברות כרשת, די.בי.אס, ובי.וי.אר מערכות ובי.וי.אר טכנולוגיות.

אתמול (א'), בעיסקה מחוץ לבורסה, הגדילה חברת לידר מקבוצת שרם-פודים-קלנר, את אחיזתה בחברת אורדן, באמצעותה שולטת הקבוצה על פועלים השקעות. לידר רכשה כ-%5 ממניות אורדן תמורת 16.5 מיליון שקל, במחיר הגבוה בכ-%7 ממחיר השוק. בעקבות הרכישה הגיעה לידר לאחזקה של %71 באורדן, כאשר גורמים נוספים הקשורים לקבוצת שרם-פודים-קלנר, ובהם חברה בת של אורדן, מחזיקים ב-%10 נוספים.

מימון הרכישה יעשה באמצעות הקצאה פרטית של מניות לידר לשרם-פודים-קלנר. לידר תקצה כ-%4 ממניותיה תמורת 18 מיליון שקל לבעלת השליטה, שתחזיק בעקבות ההקצאה כ-%44 בהון. עוד כ-%18 ממניות לידר מוחזקות על ידי גורמים הקשורים לקבוצה, ובהם יצחק שרם, יאיר פודים ורובין צימרמן.

כאמור, בעקבות השלמת העיסקה תחזיק שרם-פודים-קלנר %44 ממניות לידר, שתחזיק %71 ממניות אורדן, המחזיקה ישירות %42 ממניות פועלים השקעות (%23 נוספים מוחזקים על ידי חברה בת של פועלים השקעות).

« שי שלו « פועלים תקשורת צפויה לעדכן את מחיר ההנפקה בעקבות פרטנר « החברה מחזיקה מניות פרטנר בשווי כ-100 מיליון דולר במחיר ההנפקה המתוכננת * קבוצת שרם-פודים-קלנר הגדילה אחיזתה בפועלים השקעות, בהשקעה של 16.5 מ' ש'