קבוצת "ערוץ מסע אחר" הקצתה %35 ממניותיה לחברת ההפקה JCS

עוד %5 יוקצו לחברה אם פאטה הצרפתית לא תממש האופציה לרכישת %10 מהמניות

קבוצת "ערוץ מסע אחר" הקצתה %35 מניותיה לחברת ההפקה JCS, אולפני הבירה. בתמורה תעמיד קבוצת אולפני הבירה לטובת הערוץ גיבוי פיננסי, אמצעי שידור יכולות הפקה, אולפנים, ציוד וכוח אדם ככל שיידרש.

%5 נוספים ממניות הערוץ יוקצו ל-JCS במידה וקבוצת התקשורת הצרפתית PATHE, המחזיקה באופציה לבעלות על עד %10 ממניות החברה, תחליט לא לממש את האופציה. בימים אלה מתנהלים מגעים בין הצדדים וקבוצת פאטה תקבל את ההחלטה בנושא עד לסוף החודש.

קבוצת פאטה מחזיקה בבעלות על ערוץ הטלוויזיה הצרפתי "וואיאג'"- ערוץ בנושא טיולים ומסעות. הקבוצה גם מחזיקה ב-%17 ממניות תאגיד התקשורת B SKY B, שבבעלות רוברט מרדוק.

מנהלי ערוץ מסע אחר מנהלים מגעים ממושכים עם חברות הכבלים, להעלאת הערוץ. במידה ויבשילו המגעים לכדי עיסקה יוכל הערוץ לעלות לאוויר בתוך פרק זמן של חצי שנה. ההחלטה בעניין צפויה להתקבל במהלך חודש דצמבר. בעבר ניהלו מגעים גם עם חברת DBS, מגעים שלא הבשילו לאחר שחברת שידורי הלוויין לא הביעה את הסכמתה לקנות את הערוץ באופן בלעדי.

ערוץ מסע אחר הוא מיזם שהוקם לפני כשנה בידי מגזין מסע אחד, בבעלותו גיל אלעמי בשיתוף עם חברת פריים פלוס תקשורת, שבבעלותו של רועי רביב ועם מפיק הקולנוע שוקי פרידמן.« מאת אסנת כותן « קבוצת "ערוץ מסע אחר" הקצתה %35 ממניותיה לחברת ההפקה JCS « עוד %5 יוקצו לחברה אם פאטה הצרפתית לא תממש האופציה לרכישת %10 מהמניות