איתוראן רוכשת מלוא מניות תדיראן- טלמטיקס מתדיראן ב-7.5 מיליון דולר

איתוראן תחלק לעובדים ללא תמורה מניות של עד %20 מהון טלמטיקס

חברת איתוראן חתמה על הסכם לרכישת מלוא מניות תדיראן-טלמטיקס מתדיראן, תמורת 7.5 מיליון דולר. על פי ההסכם, עד מועד השלמת העיסקה, תהיה תדיראן זכאית לקבל מתדיראן-טלמטיקס דיבידנד במיליון דולר. כך מסר היום (א') מנכ"ל איתוראן ובעל השליטה בחברה, איזי זרצקי.

העיסקה ממתינה לאישור הממונה על ההגבלים העסקיים, ד"ר דוד תדמור, ולאישור מרכז ההשקעות. זאת, כיוון שמפעל טלמטיקס הוא מפעל מאושר.

לדברי זרצקי, איתוראן לא תחליף את הדרג הניהולי של החברה. עם השלמת העיסקה, בכוונת איתוראן לחלק לעובדים מניות בשיעור של עד %20 מההון העצמי של טלמטיקס, ללא תמורה. יצויין, כי ההון העצמי של תדיראן הסתכם במחצית הראשונה של 99' ב-9 מיליון דולר, כך שמדובר בחלוקת מניות בהיקף של 1.8 מיליון דולר.

זרצקי ציין, כי הרכישה באה משום ש"טלמטיקס היא חברת היי-טק רצינית, ובעלת פוטנציאל לפיתוח מוצרים חדשים". לדבריו, באמצעות טלמטיקס תיכנס איתוראן "לתחום של ניהול ציים, איתור וכרטיסים חכמים".

איתוראן עוסקת באיתור כלי רכב, אנשים וציוד, במיגון כלי רכב ובמתן שירותי חירום באמצעות לחצני מצוקה. ב-98' הסתכמו מכירותיה ב-105 מיליון שקל, מהם 9.5 מיליון שקל רווח נקי. במחצית הראשונה של 99' רשמה החברה רווח נקי של 7.7 מיליון שקל, לאחר מחזור מכירות של 77 מיליון שקל.« מאת קרן צוריאל « איתוראן רוכשת מלוא מניות תדיראן- טלמטיקס מתדיראן ב-7.5 מיליון דולר « איתוראן תחלק לעובדים ללא תמורה מניות של עד %20 מהון טלמטיקס