קבוצת JCS, בבעלות רון לאודר, שכרה מרכז תקשורת ברמת הגולן

קבוצת JCS, בבעלות רון לאודר, חתמה על הסכם עם החברה לפיתוח הגולן לשכירת אולפני הטלוויזיה שהקימה החברה לפיתוח הגולן באיזור התעשייה בני יהודה. האיזור נמצא לצד מנחת המטוסים "פיק", שבדרום רמת הגולן. המיבנה החדש הוקם בהשקעה של כ-1.5 מיליון דולר, בסטנדרד בנייה גבוה, על שטח של כ-2,000 מ"ר.

המבנה כולל תשתיות לאולפנים, חדרי עריכה והפקה, והוא מצטרף לשלושת מרכזי ההפקה והתקשורת, ש-JCS מפעילה כיום בירושלים ובתל-אביב.

מנכ"ל קבוצת JCS, גבי רוזנברג, מסר, כי העיסקה הינה צעד נוסף בשרשרת צעדים שהקבוצה נוקטת, שעניינם האסטרטגיה של JCS, להיערך לקראת הביקוש הצפוי לתכנים טלוויזיוניים מסוגים שונים. "אנו מנתחים באופן דינמי ושוטף את דרכי השוק, ויוזמים בהתאם".

JCS מסרה, כי חיבור הבניין לרשת סיבים אופטיים ארצית ולמיתקני שידור לווייניים, יאפשר לצלם ולשדר תוכניות טלוויזיה, בשידור חי, לכל ערוצי הטלוויזיה ולרשתות הטלוויזיה הזרות הפועלות בישראל, וכן ישירות ללוויין ולאולפני JCS בירושלים ובתל-אביב.

הקבוצה מסרה, כי מרכז התקשורת יפעל בשיתוף פעולה הדוק עם גופי הפקה, תעשייה ותיירות מקומיים בכל איזור הצפון.« מאת אביבה קרול « קבוצת JCS, בבעלות רון לאודר, שכרה מרכז תקשורת ברמת הגולן