גבור וב.ס.ר קנו את מיתחם פלאלום ברמת-גן ב-17.25 מיליון דולר

העיסקה מותנית באישור תב"ע ל-132 דירות * צופים מכירות בכ-40 מיליון דולר

גבור נדל"ן וב.ס.ר קנו ממשפחת טננבאום את מיתחם פלאלום בר"ג ב-17.25 מיליון דולר. גבור נדל"ן, בבעלות מלאה של גבור ספורט, היא בעלת %75 בעיסקה. ב.ס.ר, בבעלות קלמן סופרין ונחשון קויתי, היא בעלת %25 בעיסקה. זוהי עיסקת הנדל"ן למגורים הגדולה ביותר שנעשתה בר"ג מזה שנים.

מיתחם פלאלום נמצא ברחוב שפירא, בסמוך לרחוב ארלוזרוב ולכיכר הציונות (צומת עלית). זהו המיתחם הגדול האחרון למגורים שנותר בר"ג. חברות מובילות ניהלו במשך שנים מו"מ לקנייתו.

תב"ע מאושרת מתירה לבנות על המיתחם 120 דירות. החוזה בין הצדדים מותנה בכך, שהוועדות לבנין ערים יאשרו בניית 132 דירות. במקרה כזה, ישלמו גבור וב.ס.ר מחיר גבוה יחסית של 131 אלף דולר לקרקע לדירה. בכוונת החברה לבקש אישור לבניית כ-150 דירות, על פי תיקון שבס. במקרה כזה, הן ישלמו 115 אלף דולר לקרקע לדירה.

הדירות במקום ימכרו, על פי הערכה, ב-300-250 אלף דולר לדירה. תמורת המכירות של הפרוייקט מוערכת בכ-40 מיליון דולר, ואולי יותר.

זהו פרוייקט נדל"ן משותף ראשון בארץ של שתי החברות. שתיהן שותפות גם בב.ס.ר אירופה, היוזמת עיסקאות נדל"ן במזרח אירופה - לגבור %40 בחברה ולב.ס.ר %33. בשנתים האחרונות ניהלה ב.ס.ר את בנית מגדל המשרדים פרדיזנט טאואר של ב.ס.ר בר"ג, והיתה גם המפקחת על הפרוייקט. גבור נמצאת בשליטת איתן אלדר, רועי גיל ויהודה סאיג.« אלעזר לוין « גבור וב.ס.ר קנו את מיתחם פלאלום ברמת-גן ב-17.25 מיליון דולר « העיסקה מותנית באישור תב"ע ל-132 דירות * צופים מכירות בכ-40 מיליון דולר