משה רונן, לשעבר מנכ"ל ערוצי זהב, מונה למנכ"ל נייס

חברת נייס מערכות, יצרנית מוצרי אחזור והקלטה דיגיטליים, הנסחרת בבורסות תל-אביב ונאסד"ק בשווי של כ-600 מיליון דולר, הודיעה היום (ב') על מינויו של משה רונן לתפקיד המנכ"ל. רונן מחליף את מיקי גולן, שיכהן כמדען ראשי בחברה. מינויו של רונן ייכנס לתוקף בחודש מאי, ובני לוין ימשיך לכהן כיו"ר פעיל.

רונן כיהן עד לפני כשנה כמנכ"ל חברת הכבלים ערוצי זהב, במשך 7 שנים. בתחילת 99' התפטר רונן מתפקידו במפתיע וב'חשאיות' אופיינית לקבוצת עורק, שהיתה אז בעלת השליטה בחברה (מכרה את מניותיה לתבל ולקבוצת פישמן-ידיעות). למרות שרונן נימק את התפטרותו בצורך להתרענן, ההערכות אמרו, כי פרש על רקע חילוקי דעות הנוגעים לתיגמולו.

נייס היא, כידוע, חברה מוטת יצוא, המשווקת בעיקר ציוד למרכזי תמיכה טלפוניים, לשדות תעופה, לגופים פיננסיים ועוד. בהודעה של נייס נכתב, כי "במסגרת תפקידו יהיה רונן אחראי להוביל את הפעילות הבינלאומית של החברה לקראת האתגרים וההזדמנויות המצפים לחברה במאה ה-21'".

מדובר במינוי 'מוצנח' ראשון בנייס, שעד כה נוהלה בידי מייסדיה. כזכור, כאשר פרש דידי ארזי נכנס לנעליו סגנו, בני לוין. כעת החליטו בנייס ל'ייבא' מנכ"ל מחוץ לחברה.

דוד בן-זאב, סגן נשיא לתכנון אסטרטגי בנייס, הסביר היום כי מיקי גולן יעבור לתפקיד המדען הראשי (CTO) ויתמקד בנושא טכנולוגיות עתידיות בתחום הפעילות של החברה.« מאת אליאב אללוף « משה רונן, לשעבר מנכ"ל ערוצי זהב, מונה למנכ"ל נייס