אמריקה אונליין וטיים וורנר - בין המשקיעים בדילטיים הישראלית שגייסה 50 מיליון ד'

הושלם גיוס הסכום, לפי שווי של 225 מיליון דולר, אחרי הכסף * הנפקה ציבורית צפוייה ברבעון השני או השלישי של השנה

אמריקה אונליין וטיים וורנר השקיעו בחברת דילטיים הישראלית במסגרת גיוס הון בהיקף של 50 מיליון דולר. הגיוס בוצע לפי שווי חברה של 225 מיליון דולר, אחרי הכסף. כך נודע ל"גלובס". הגיוס הנוכחי הוא לשלב המזנין, המיועד לממן את פעילות החברה עד להנפקה הציבורית שלה, הצפויה להיערך ברבעון השני או השלישי של השנה.

כמו כן, נטלו חלק בגיוס בנק אוף אמריקה, סינגפור טלקום, Axalon Ventures ,CMH CSK Ventures, קפיטל, גריי ונצ'רס, כלל אלקטרוניקה, קרן אינפיניטי של כלל, ביין קפיטל, UBS קפיטל, הולינג'ר קפיטל וכן קבוצת משקיעים פרטיים זרים. הגיוס בוצע על ידי בנק ההשקעות וולברט, דילן וריד.

חברת דילטיים מפעילה שירות בתחום המסחר האלקטרוני. השירות מאפשר למשתמש להגיש שאילתה, הכוללת את סוג המוצר שהוא מחפש, את תקציב הרכישה שלו ופרמטרים אחרים, כמו שם היצרן. השירות מחפש את המוצר המבוקש בלמעלה מ-1,000 אתרים, בהם אתרים של יצרנים מובילים, אתרי מכירות פומביות ואתרי מבצעים של הרגע האחרון.

מיד עם הימצא המוצר המבוקש, מודיע השירות ללקוח על כך באחת משלוש דרכים: ישירות למסך המחשב, באמצעות דואר אלקטרוני או בהודעה לזימונית. בעתיד ישתמשו בחברה גם באמצעים כמו פקס, טלפון סלולרי ומחשב כף יד.

השירות ניתן חינם למשתמש הסופי. המודל העיסקי של החברה מבוסס על פרסום על גבי האתר שלה וכן על עמלות מעיסקאות עם סוחרים. באחרונה חתמה החברה על עיסקאות עם שני פורטלים, שיעניקו למשתמשיהם את השירות שלה.

בעבר גייסה החברה מיליון דולר מקרן Israel Seed Partners) ISP) בשלב ה-ISP .seed היתה המשקיעה המוסדית היחידה בחברה בשלב זה. כמו כן, השקיעו בחברה בנק נומורה, קרן אדוונטה וקרן אודיאון. בסיבוב האחרון, שנערך בחודש יוני 1999, גייסה החברה 20 מיליון דולר, לפי שווי חברה של 60 מיליון דולר, אחרי הכסף. עד כה גייסה החברה 24 מיליון דולר.

החברה, שנקראה בעבר פפריקום, נוסדה בינואר 1998 על ידי ד"ר נחום שרפמן, ממייסדי חברת האינטרנט קומטאץ', ועל ידי אמיר אשכנזי. היא פועלת באיזור התעשייה של נתניה, ויש לה שלוחה בסטנפורד, קונטיקט.« מאת אלה יעקבי « אמריקה אונליין וטיים וורנר - בין המשקיעים בדילטיים הישראלית שגייסה 50 מיליון ד' « הושלם גיוס הסכום, לפי שווי של 225 מיליון דולר, אחרי הכסף * הנפקה ציבורית צפוייה ברבעון השני או השלישי של השנה