ידיעות בקצרה

בהתמחרות בין חברות הדלק - פז, דלק וסונול, על אחזקותיהן המשותפות בשלוש חברות אנרגיה, השתתפו עורכי הדין הבאים: עו"ד אילן שביט ממשרד צדוק, שניהל את ההתמחרות; עו"ד יעקב פרידגוט, היועץ המשפטי של דלק; עו"ד שושנה רוזן, היועצת המשפטית של פז; ועו"ד רם סואן, היועץ המשפטי של סונול.

עו"ד דליה טל, ממשרד קנטור, אלחנני, טל, ייצגה את בל"ל, ברכישת אלפא קארד מהבנק הבינלאומי ועורק, שיוצגו בידי משרד פישר, בכר, חן.

עו"ד יורי נחושתן, מנחושתן, ספרן, מרום, ארליך, שרף, ייצג את יעל מוריץ ואחיה - דן אלמן, במכירת מניות אמפא בבעלותם, לאמפא, תמורת כ-6 מיליון דולר. עו"ד שוקי וולף ייצג בעיסקה את אמפא.

השבוע נחגג בלונדון יום הולדתו ה-50 של ארווין אייזנברג. באירוע השתתפו גם מספר עורכי דין: ממשרד הרצוג, פוקס נאמן, המייצג את עיסקי המשפחה מזה שנים, לקחו חלק באירוע 3 מאושרים: עוה"ד טוביה ארליך, מאיר לינזן, ואהוד סול. ממשרד ברץ, גילת, בר נתן, השתתפו עוה"ד בני ברץ. עו"ד יעל ברץ היתה בעבר היועץ המשפטית הפנימית של החברה לישראל.

ומשהו מעולם רואי החשבון: משרד בריטמן-אלמגור מקבוצת דלויט טוש העולמית יחנוך את משרדיו החדשים במגדל עזריאלי ביום ראשון. בקבלת הפנים ישתתף יו"ר רשת דלויט-טוש העולמית אד קנגס. דלויט-טוש נמנית על אחת מחמשת הפירמות הגדולות בעולם ומעסיקה 90,000 עובדים בכ-130 מדינות. « הדס מגן «ידיעות בקצרה «