הותר לפרסום: אחד מראשי כנופיית עמידר חשוד ברצח אלון גלעדי בלוס אנג'לס

בן כהן וחנן נתן חשודים שהרעילו למוות את גלעדי על רקע סכסוך בין עבריינים

בית משפט השלום בפ"ת התיר היום (ד') בצהריים לפרסם, כי היחידה הארצית לחקירות בינלאומיות במשטרה עצרה שני חשודים ברצח העבריין אלון גלעדי לפני כמה חודשים בלוס אנג'לס. שני החשודים ברצח הם בן כהן, מראשי כנופיית רמת-עמידר, וחנן נתן. בתחילת השבוע הבא יוגש נגדם כתב אישום בגין רצח גלעדי.

בחודשים האחרונים חוקרת המשטרה, בשיתוף ה-אף.בי.איי האמריקנית, פרשת רצח, שאירעה בלוס אנג'לס בחודש נובמבר 99'. הנרצח, אלון גלעדי, תושב נתניה, המוכר היטב למשטרה, הורעל למוות, על-פי החשד.

חקירת הרצח הובילה עד מהרה לישראל, וההערכה היא שהיה מדובר בסגירת חשבונות על רקע סכסוך בין עבריינים. בחקירה הועלו שמותיהם של שני חשודים, בן כהן, הנחשב לממלא מקומו של יוסי הררי בכנופיית רמת-עמידר, וחנן נתן, המוכר גם הוא היטב למשטרה ונחשב כמקורב להררי. נגד השניים התנהלה חקירה סמויה במשך כמה חודשים, ולפני חודש הם נעצרו לחקירה.

בית המשפט בפ"ת הוציא לבקשת המשטרה צו פרסום על פרטי החקירה, שהוסר בצהריים במלואו. מהחקירה עולה, כי כהן ונתן נשכרו לרצוח את אלון גלעדי. זהותו של מזמין הרצח עדיין אינה ידועה בבירור. השניים ניסו, על-פי החשד, לחסל את גלעדי פעמיים, לפני שזה נרצח בארה"ב, פעם בירי ופעם בהנחת מטען מתחת למכוניתו. בפיצוץ המטען ברכבו שחנה בנתניה נפצעו גלעדי וחברתו.

מהחקירה עולה, כי כמה ימים לאחר שגלעדי עזב את הארץ ללוס אנג'לס, בניסיון לפתוח דף חדש, הגיעו אחריו החשודים.

על-פי החשד, בדירה בה הם התגוררו בוצע הרצח, כאשר הם נתנו לו ללגום יין מורעל.

בחקירתם, בחרו שני החשודים בזכות השתיקה ולא מסרו אליבי. סניגוריהם טענו בבית המשפט, כי הם כופרים בחשדות ומסרו שהם יגיבו יותר בהרחבה לאחר שיוצג בפניהם חומר החקירה.

במהלך חיפושים שערכה המשטרה, נמצאו שני אקדחים ומשתיק קול, בהם, על-פי החשד, נעשה ניסיון לרצוח את גלעדי. מהחקירה עולה, כי כלי הנשק נשדדו בשנת 96'.

השניים חשודים גם בפריצה מכספת בתחילת השנה. חוקרי הפרשה הגיעו בצהריים לבית משפט השלום בפ"ת. התובע מטעם הפרקליטות הצהיר על הכוונה להגיש כתבי אישום תוך חמישה ימים נגד שני החשודים.

כן הגישו החוקרים אישור מטעם היועץ המשפטי לממשלה להאריך את מעצרם מעבר ל-30 הימים המותרים בחוק. בית המשפט האריך את מעצרם בחמישה ימים, עד להגשת כתב האישום. בתום הדיון החלו להתפרע באולם בית המשפט כמה מחבריהם של כהן ונתן, והם עוכבו לחקירה.« מאת אסף זוהר « הותר לפרסום: אחד מראשי כנופיית עמידר חשוד ברצח אלון גלעדי בלוס אנג'לס « בן כהן וחנן נתן חשודים שהרעילו למוות את גלעדי על רקע סכסוך בין עבריינים