גורונט השלימה גיוס של 28.5 מיליון דולר לפי שווי 80 מיליון ד'

בין המשקיעים: AOL, גולדמן זאקס ורוברטסון סטיבנס

חברת GuruNet הישראלית השלימה סיבוב גיוס של 28.5 מיליון דולר. ל"גלובס" נודע, כי הגיוס נערך לפי שווי חברה של 80 מיליון דולר, אחרי הכסף. את הגיוס הובילה קרן איילנד קפיטל, והשתתפו בו חברת האינטרנט AOL, בנק ההשקעות גולדמן זאקס, בנק ההשקעות רוברטסון סטיבנס, צ'ייס קפיטל פרטנרס ופלטירון פרטנרס.

כמו כן, השתתפו בגיוס משקיעים בסבבי גיוס קודמים בגורונט: גאי קוואסאקי מגראג'.קום, יוסי ורדי, ג'ון סקאלי (לשעבר נשיא אפל), בוב מאיירסון, קרן Dawn Trader, ובוב וויטפול מבנק ההשקעות סלומון סמית' בארני.

ל"גלובס" נודע עוד, כי בקרוב מתכננת גורונט לערוך הנפקה ציבורית בארה"ב, שאותה יוביל, כנראה, רוברטסון סטיבנס.

השקעה קודמת של יוסי ורדי בגורונט, בסוף 99', עמדה על 2 מיליון דולר. בעבר השקיעו בגורונט גם רוברט לסינג מוויט קפיטל, רובין נוישטיין מגולדמן זאקס, ומארק טבה, יו"ר לנטה קורפ.

גורונט פיתחה תוכנת אינטרנט המשמשת לקסיקון. באמצעות התוכנה ניתן לקבל מילון מונחים, הפניות לאתרי אינטרנט בנושא המבוקש, אפשרות לרכישת ספרים ומידע שימושי מסוגים שונים.

מנכ"ל החברה, שהוקמה בסוף 99', הוא בוב רוזנשיין, שייסד אותה יחד עם מורטון מיירסון מחברת EDS. לגורונט מרכז מו"פ בירושלים. החברה פועלת מפאלו-אלטו, ומעסיקה 30 עובדים.« מאת אביבה משמרי « גורונט השלימה גיוס של 28.5 מיליון דולר לפי שווי 80 מיליון ד' « בין המשקיעים: AOL, גולדמן זאקס ורוברטסון סטיבנ