ערוץ פלייבוי עולה לאוויר אצל YES

הערוץ ישדר סרטים וסדרות אירוטיים במשך 6 שעות יומיות מ-22:00 ועד 04:00 בבוקר, הסרטים יתורגמו בכתוביות לעברית

ערוץ פלייבוי עולה לאוויר לראשונה בארץ מחר (ה') אצל חברת הלוויין YES. הערוץ ישדר סרטים וסדרות אירוטיים במשך 6 שעות יומיות מ-22:00 ועד 04:00 בבוקר, הסרטים יתורגמו בכתוביות לעברית. עוד יוצעו סרטים לרכישה בודדת בערוצי ה-PAY של הלוויין.

הערוץ הוא חלק מחבילת ערוצי אירוטיקה שמשדרת YES, ואשר כוללת עוד ערוץ של 'סקס קשה' (HARD CORE) שאורזת YES בעצמה, שייקרא יס בלו (כחול), ויעלה לאוויר ב-17 לאוגוסט. החבילה נמכרת תמורת 29 שקל, לרוכשי חבילת בסיס. לא ניתן יהיה לרכוש כל ערוץ בנפרד.

במקביל, יעלה הערוץ אצל חברת הכבלים תבל, שבבעלות דסק"ש, מבעלות פלייבוי-ישראל. זאת, לאחר שהחברה תקבל אישור לשידור דיגיטלי, שלפי תבל צפוי כבר בחודש הבא. בהמשך, ככל הנראה, ישודר גם אצל יתר חברות הכבלים.

בנוסף, מתכננת פלייבוי-ישאל להשיק אתר אינטרנט בעברית, שיפותח בשותפות עם אינטרנט זהב. האתר בעלות של 850 אלף דולר יכלול חומרים מפלייבוי העולמית, וחומרים מקומיים.

פלייבוי-ישראל אף מתכננת כניסה לקמעונאות, ומתכוונת לפתוח חנות-דגל גדולה באיזור תל-אביב, שתציע את קו הלבשת הפנאי והלבשה תחתונה, וכלל המוצרים תחת מותג פליבוי.

יו"ר פלייבוי-ישראל, יאיר חסון, אמר ל"גלובס", כי החברה טרם החליטה אם לפתוח את החנות בשותפות או בזכיינות, וכי פתיחתה מתוכננת למרץ-אפריל 2001.

לדבריו, ההשקעה המתוכננת במהלך 3 השנים הקרובות בבניית המותג מוערכת בכ-10 מיליון דולר.

סמנכ"ל בכיר לשיווק ב-YES, גלית בן-שמחון, אמרה כי בסקר שעשתה החברה הצהירו 25% מהבוגרים (בני 18 ומעלה), כי הם מבקשים ערוצי אירוטיקה, ואחוז גבוה מכך הצהיר כי לא יוותר על כך גם תמורת עלות גבוהה יותר. לדבריה, ב-YES מעריכים, כי הביקוש אף גדל יותר, שכן חלק גדול מהנשאלים אינם מודים ברצונם לצפות בערוצים אירוטיים, בשל רצייה חברתית.

הזכיון של פלייבוי העולמית נמצא בארץ בידי חברת פליי.טי.וי, שהוקמה בסוף 99', והיא בבעלות. דיסקונט השקעות (45%), יאיר חסון (35%), עופר אמיר (7.5%), עו"ד רון גזית (7.5%), ודווקא הפקות, בעלי ערוץ "ויוה" (5%).

בשל הבעלות של דסק"ש, מבעלי תבל, הועברה, לפי דרישת מועצת הכבלים והלוויין, הבעלות על החברה לנאמנות אצל יאיר דר, עד לקבלת החלטה אצל המועצה בנושא הבעלות הצולבת.

לחברה זיכיון ל-20 שנים שכולל את הזכויות לכל ערוצי הטלוויזיה של פלייבוי לשידור בכבלים, לוויין ובערוצי PAY; כמו כן למגזין, אינטרנט ומוצרי צריכה.

פלייבוי העולמית מנוהלת על-ידי כריסטי הפנר (בתו של יו הפנר). החברה מוציאה לאור ירחונים במהדורות מקומיות ובינלאומיות, ומפעילה מספר ערוצי טלוויזיה, בינהם פלייבוי, RUBY ,SPICE, VENUS ו-ADULT CHANNEL, באמצעות שותפות עם קבוצת סיסנרו.

עוד מפיצה החברה קלטות וידאו, קטלוג סרטי וידיאו למכירה בשיווק ישיר, מוצרי אופנה, ביגוד, מתנות ואביזרים לבית ומפעילה את אתר האינטרנט של פלייבוי.

החברה פועלת בארה"ב, קנדה, בריטניה, יפן, ארצות דרום אמריקה, ספרד, פורטוגל, מדינות סקנדינביה, תורכיה, טיוואן וישראל.