מנכ"ל חב' גיאו התפטר ; המניה צנחה ב-17%

שי שילר התפטר לאחר יומיים של שמועות; מ"מ המנכ"ל: ההדלפה היא בגידה באמון וברגע שאגלה מי המדליף - הוא יפוטר

המסחר במניות גיאו אינטראקטיב בבורסה בלונדון הופסק היום (ב') לאחר התדרדרות המניה ב-8%, עם היוודע דבר התפטרות מנכ"ל החברה שי שילר. בסיום היום, לאחר חידוש המסחר במניה, צנחה המניה ב-17%.

לאחר יומיים של הדלפות מהחברה, הגיש שילר את התפטרותו ובינתיים יועסק כיועץ לחברה. שילר מסרב לדבר על תוכניותיו לעתיד. על פי שמועות מדובר על מעבר לחברה מתחרה, בעוד שמועות אחרות גורסות ששילר הולך לשוק ההון.

לדברי שילר, "נעשתה כאן דרמטיציה מיותרת. בסוף השבוע שעבר הודעתי למועצת המנהלים שאני מתכוון לפרוש בחודשים הקרובים, אבל לא הגשתי התפטרות רשמית, משום שרציתי לחפש מועד שיהיה נוח מבחינת החברה.

"בינתיים אלי רייפמן יחליף אותי בעבודה השגרתית ואני אמשיך ללוות אותו משך מספר חודשים ואעזור לו בעיקר בכל הקשור בטיפול במשקיעים ובנושאים אסטרטגים, עד שנחשוב שהחברה לא זקוקה יותר סיוע. סיימתי קדנציה של שנתיים ואני מרגיש בשל לעבור הלאה ולעשות את הדבר הבא. אני רואה בהצלחה של גיאו, חלק חשוב מההוויה שלי".

רייפמן אמר: "ההדלפה היא בגידה באמון ברמה הכי גבוהה שיכולה להיות. המדליף יפוטר ברגע שאגלה מי הוא. הנפגעים העיקריים כאן הם למעשה העובדים שהאופציות שלהם אמורות להפדות ב-1 באוקטובר.

"עכשיו, במקום להמשיך לעבוד על שלוש עסקאות שעומדות על הפרק, אני צריך לעזוב הכל, להעביר את העבודה לאנשים אחרים ולהשקיע את כל זמני בתיקון הנזק העצום שנגרם לחברה. אני יכול להבטיח שהביצועים של החברה עולים בצורה אקספוננציאלית ושהתוצאות יהיה טובות במידה ניכרת מהמצופה".